Norwegian by injection Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 om natta så anbefaler jeg å kjøpe en luftfukter. Den hjalp mye her i huset....andre som bruker luftfukter?
pandabjørn Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 har en gutt som har vært forkjølet og hosta siden 20 des, men har blitt bedre nå...... hvor kjøper du luftfukter hen?
Norwegian by injection Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Gutten min (16mnd.) har vært forskjølet siden ca. 1.des.! Hostet til han kastet opp nesten hver natt, men etter at vi kjøpte luftfukter har han nesten sluttet med hosting. Kjøpte den på Expert...1000,- og vel verdt pengene!
Kate77 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Hvordan er hosten? Tørrhoste eller med slim? Har en gutt som har hostet i minst et par måneder, ganske slimete hoste. Eneste legen gjorde var å gi oss hostesaft...
Norwegian by injection Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Slimhoste...ikke tørr...masse slim faktisk!
Kate77 Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det skal vi jammen prøve! Takk for tipset, håper virkelig det funker! Men du, har dere luftfukteren på soverommet eller?
Norwegian by injection Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Ja, den er på rommet. Den lager en liten deilig suse lyd. Jeg åpner vinduet hans ca. en halvtime/time før jeg skal legge han (frisk luft). Når jeg legger han, lukker jeg vinduet og setter på luftfukteren....jeg er kjempefornøyd!
To trollunger + en spire Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Så bra at det fungerer for dere. Ellers har jeg hørt at dersom barna har astma så bør man ikke ha luftfuktere i huset. Generelt bør huset luftes jevnlig for å fjerne eventuell fuktighet og damp. Det er ønskelig at fuktigheten i huset ligger på under 50 %
Norwegian by injection Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2009 Ok, det visste jeg ikke! Gutten min har heldigvis ikke astma da. Jeg er helt sikkert på at luftfuktigheten her er under 50% på vinteren....vi fyrer masse. Jeg er lufter ofte....legen anbefalte dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå