Gå til innhold

Dere med bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kjenner dere noengang at huden utenpå der det er aller vondest er sår å ta på? På min venstre side sitter smertene mest, noen ganger kan jeg ikke trå på beinet , og jeg kjenner at huden er sår utenpå. Vondt når jeg drar buksa over, og vondt når jeg sitter eller kommer borti. Kan dette skyldes betennelse i det vonde området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo *hehe*

Første jeg tenkte på av at langvarig, kronisk smerte kan gi hypersensitivitet. Altså at nervene blit så "tynnslitte" at de reagerer på normal berøring. Ikke uvanlig, og et resultat av overfyring av nerver. Litt samme mekanismen som ved fantomsmerter, faktisk. Som forøvrig ikke har noe "fantomaktig" ved seg i det hele tatt. Det er faktisk ekte smerter.

Det kan selvfølgelig også være at irritasjonen over ustabiliteten har gått så langt at "alt" rundt reagerer og blir betent/irritert.

Bare gjettninger dette selvfølgelig ;-)

Skrevet

Hehe, greit å få et kompetent svar på dette...

Tenkte jeg skulle se etter om det var rødt der, kjennes jo nesten som jeg i et uforvarende øyeblikk lente meg mot vedovnen akkurat der, selv om jeg vet jeg ikke har gjort det...

Måtte stå opp inatt for jeg klarte ikke å ligge på siden lengre. Var litt overaktiv i går, skulle ta med minstejenta til helsestasjonen for vaksine, og da blir jo løfte, bære, trille vogn, inn og ut av bil, kle av, kle på, levere tilbake til bhg osv. På toppen av det hele kunne hun ikke få vaksinen på helsestasjonen men må gjøre det en annen dag på sykehuset, for akkurat den blandingen inneholder spor av egg... Alt til ingen nytte. Og så jeg som hadde stresset for å rekke det fordi jeg (av alle ting!) forsov meg! Så idag er dagen derpå og jeg gjør jeg to ting: strikker, og vakler på krykker når jeg skal spise eller på do.

Jeg sendte deg en link på mail før i dag, om at "du vet at du er mor når..." Fant den på den siden her. Jeg følte meg litt truffet faktisk.

Skrevet

Jeg har bekkenløsning...men jeg har ikke det du beskriver...jeg synes du skal kontakte legen jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...