Gå til innhold

Du FLINKE FLINKEKJERRINGA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får deg til å henge på et forum for oss med babyer og små barn og komme med alleslags verdensmester uttalelser når du ikke har små barn selv. Yngste din er 10 år. Hva med å komme seg ut i jobb og få tankene litt mer positive!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ingen regel som nekter folk som ikke bar babyer å være her inne.

Hun kan være her så mye hun vil for min del.

Skrevet

Samme har jeg tenkt på. Kjenner igjen alle inleggene hennes når hun skriver som anonym

Skrevet

Ja nå må vi passe oss Flinkekjerringa så ikke jordmora kaster oss ut:o)

Hvorfor kan ikke hun (og hennes like) være her, blir jo ikke diskutert så veldig mye om barn akkurat her??

Anonymsiden er jo bare full av drittslenging om andre nick, dritt om svigermor/mannen/naboen/ungene/barnehagen/x`en/kollegaer og teite spørsmål om forplantningsorganet!

Skrevet

I utgangspunktet får det ingen fatale konsekvenser for meg eller andre at hun henger her men lurer litt på hvorfor. Hva med å komme seg ut i jobb når ungene er så store!!!!!!!!!!

Skrevet

Kanskje hun er på jobb mens hun smriver. Et rolig øyeblikk.

Skrevet

Anonym 11:40

Hva vet du om hun jobber eller ikke?

Norge A/S stopper ikke kl 16.00 fordi du eller mannen din slutter på jobb da:o)

Tenk om hun ikke trenger å jobbe?

Mye du ikke vet ....

Skrevet

Jeg jobber 100% turnus, så arbeidsledig er jeg ikke. I dag har jeg fri, og sitter hjemme å koser meg. Hvorfor jeg henger her? Vel, jeg kom inn på disse sidene da jeg drev med asistert befruktning, og traff mange likesinnede. Nå er jeg i en adopsjonsprosess, og som du sikkert har sett, er det også et underforum på DIB. Hvorfor jeg er på anonymsiden? Underholdning, kjedsomhet, ikke verre enn det.

Noe mer?

Skrevet

Hehe.. Ja alt skal man måtte forsvare, Dronningen:-)

Skrevet

Sikkert kjøttpølsa som er sulten, men innser at hun må prøve å få bort det kvapsete ekle fettet slik at hun finner igjen kalkunfitta si, og så lar det gå utover deg.

Skrevet

Tja hva vet jeg?

Jeg har riktignok lang fartstid her inne, men ikke så lang at jeg sitter å analyserer måten innlegg er skrevet på, for så å konkludere hvem som er Hi på et anonymforum.

Ikke er jeg så veldig nysgjerrig på hvem det er heller, sikkert en jeg har irritert litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...