Gå til innhold

12 + 1 idag, her går det unna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hopper dermed over hit. Synes det begynner å gå lovlig fort her... Blir snart nødt til å fortelle omverdenen tenker jeg... Første dag jeg går i mammabukse idag, en trang en jeg nesten ikke fikk brukt forrige sv.skap, og den er litt vid enda, men alle andre bukser strammer så jeg blir helt svimmel...

Er deilig også da, å være over i det beste trimesteret... Gleder meg til å kjenne bevegelser, ultralyd, få tilbake litt energi, slutte å brekke meg titt som tett...

Ha en fortsatt fin dag jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit :)

Skrevet

Jeg er vel 12+1 ca jeg og i dag. Har du termin 24. juli? Jeg er andregangs, så denne gangen har jeg ikke hatt tid til å henge her inne. Men følger med på "julekalenderen", det vil si min side der jeg kan følge med på hvor stor lilleknerten er for tida. Den er heller ikke like spennende som sist, men litt artig å lese en gang i uka. Lykke til videre!

Skrevet

Tihi, nå så jeg på profilen din at du har hele to barn fra før. Du har vel ikke så veldig mye tid du heller, da:)

Skrevet

Hei hei.

Jeg har akkurat ramlet over hit jeg også. Er 12+2 i dag og har foreløpig termin 23 juli:) Tida flyr!!!

Skrevet

Ja, jeg har foreløbig termin 24 juli, så vi er ganske samkjørte ja :)

Fant PMen din idag moderbodin, følger visst ikke helt med....

Hvor i landet befinner dere dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...