Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Noen med setebabyer der rompa/beina har festet seg? jeg tror ikke min har gjort det, men jeg lurer på hvordan det kjennes ut i tilfelle? kjenner henne fortsatt godt oppi ribbeina mine, derfor jeg ikke tror hun har festet seg.. er forresten 36+0 idag:)
Itsrejk Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Min ligger med bena ned i bekkenet, og de kan ikke feste seg slik som hodet/rumpa, har jeg skjønt. Så min pjokk er ikke festa. Han ligger helt oppunder ribbena mine med hodet/ryggen. Litt upraktisk, iom at det er meningen han skal komme ut nå... Kjekt for deg at hun ikke har festa rumpa da! Både større sjans for at hun snur seg selv (har jo i grunnen litt tid på seg), og større sjanse for en vellykket ytre vending hvis det blir aktuelt.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 jeg vet jo ikke med sikkerhet at hun ikke har festet seg, men det er bare noe jeg tror, hehe:) urk, skulle så gjerne ønske hun kunne snu seg! Vet du, jeg spurte jordmor da jeg fikk vite at hun ligger med rompa ned, om de driver med vending her i byen (krsand), og hun sa det var veldig uvanlig. Så om jeg får det tilbudet vet jeg ikke..:S Men, skal vel alltids klare å få pressa henne ut likevel, hehe;) Bare jeg slipper keisersnitt er jeg fornøyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå