Gå til innhold

Gentlemannen finnes!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Minusgrader og snø i går etterfulgt av regn og 6 grader i dag gjorde det glatt som bare! Etter å ha kjørt Broremenn i bhg dro vi hjemom for å hente mine piggsko( må ha feste for bekkenet mitt synes ikke om isføre), skulle videre på skolen med Vakkerungen og etter et lite stykke i en kjempebratt bakke var det bom stopp... Dvs bilen begynte å skli sidelengs ned igjen. Smal vei, fjellknaus på ene siden, bratt juv på andre og null kontroll. Mamma med hjertet i halsen og Vakkerungen redd i baksetet samt Knøttet som ga beskjed om at det var på tide med pupp... Fikk låst bilen mot støpekanten og ut i regnet for å se hva jeg skulle gjøre, sand 100m opp i veien men hadde ikke lyst til å gå fra ungene, akkurat.

Snobbedame i XC90 sur i trynet og lurte på om det kom til å drøye med oss, hun hadde dårlig tid.. Jeg lettere fortvilet( og ble litt sint, sto ikke der for moro skyld!!) TA RA da kom han, en bustete morgentrøtt ukjent gentleman! Med pose med sand og snøsokker til låns. Hjalp meg på med snøsokker og var bare blid selv om han ble klissvåt og sikkert kald. Nå venter jeg på at resten skal regne vekk, så skal jeg ut å kjøpe blomster til den snille ukjente mannen, godt at det finnes noen sånne!

Pass på dere på glatten, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at det gikk bra med dere. Det er en fæl følelse å sitte inni når bilen sklir bakover! Håper ikke Vakkerungen ble skremt så det sitter i lenge.

Hurra for ukjente gentlemenn! Mye bedre med blide fremmede menn enn sure damer i fine biler som innbiller seg at noen liker å sperre veien for andre.....

Tenker din ukjente helt blir glad og overrasket når du kommer med blomster.

Jeg har holdt meg inne idag, men sendte 18-åringen min ut med bilen. Fikk melding om at det var glatt, men at hun var kommet trygt fram, så da slapp jeg å bekymre meg for det. Nå har hele isen regnet bort, så nå tror jeg snart vi kan vente på våren her i sør :-)

Gjest amandine
Skrevet

Vår tra la la vår tra la la vår osv.. Nå fikk jeg lengsel! Sukk sukk sukk sukk

Skrevet

Å, nå kom jeg på at i morgen er det fredag og helg:

Da kan vi kjøpe noen tulipaner eller primula og kose oss med.

og det blir vårstemning i stua i det minste!!

Skrevet

Når man ikke har kontroll over bilen lengre, da er det skummelt! Og når omgivelsene er så skumle som det, så skjønner jeg at Vakkerungen ble redd.

Jeg lurer virkelig på om snobbedama (og andre som er 100% fylt av seg selv) virkelig ikke klarer å se lengre enn til sine egne behov! Da er det godt at det fortsatt finnes helter, ikke i skinnende rustning og på hvit hest, men med morratryne og en hjelpsom hånd. Sånt blir jeg glad og litt rørt av å lese om :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...