Gå til innhold

IKM mand/tirsd og ingen symptomer:( andre med ikm uke 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM mandag el tirsdag og kjenner absolutt ingenting. Har tatt el test og tempet for første gang denne mnd så vet vi traff el.Men jeg gir ikke opp håpet.....

Hva føler dere andre med ikm uke 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Du må ikke gi opp selv om du ikke har symptomer:)) Tenk hvor mange som ikke skjønner at de er gravide før mens en uteblir!!! Det er vel bare vi her inne som er iherdige prøvere som kjenner så mye før ikm. Vi ønsker det så strekt at kroppen lurer oss. Selv har jeg trodd at jeg har vært gravid i 3 mnd nå, noe jeg selvfølgelig ikke har vært;)) Tr hengte seg opp også;)) Skulle ønske jeg ikke kjente noen sympt jeg, for da slapp jeg å bli skuffet hver gang tr dukket opp!!

Når det er sagt, så leter jeg selvfølgelig like mye etter sympt denne gangen også, og blir sikkert like skuffet når tr kommer... Jeg har ikm ca 14 januar, og tror jeg fant igjen EL med donna fertiliser 1 januar. Vi traff skikkelig denne mnd, men man har vel ingen garantier;)) Har oppblåst og treg mage, og synes at puppene mine har blitt fastere;)) Så da får vi se om kroppen min lurer meg nok en mnd;))

Lykke til, og jeg håper du tester positivt!!

Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg heller ingen symptomer (tror jeg) før uteblitt mens, men tror ikke jeg var like bevisst på alle symptomene heller da...

Men hadde ikke el før på dag 16, så er uansett veldig tidlig.

Hvilken pp er du i? Tror vi er ganske på likt med el og ikm, tetster du før ikm el? Tror ikke jeg gjør det, sist fikk jeg ikke pos grav test før en uke over ikm.....

Jeg er bare i 2pp, så har ikke lov å begynne å klage enda, men herlighet så utålmodig jeg er!!!

Lykke til du også!

Skrevet

Jeg har ikm tirsdag el onsdag i uke 3 og er en svært utålmodig sjel så jeg tok en test allerede på tirsdag siden det stod at testene kunne vise positivt resultat 6 dager etter befruktning.... Men den var selvfølgelig negativ. Føler ikke så mange symptomer, litt stikninger og murrigner i magen, men det kan liksågodt være inbildning og luft!

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg er forresten i 1. pp og har et barn fra før av som kom med en gang vi begynte. Men er sikkert ikke så heldig nå...

Skrevet

jeg har IKM tirsdagen uke 3, men har vært litt rar i det siste. jeg har små blødd litt siden lørdagen. ca en til to cm i diameter i trusa etter natten. Så det er ikke TR, jeg har ikke vondt i magen slik jeg pleier å ha da.

Jeg er også sur, amper og lei meg på under et minutt. litt ømme pupper, kviser og fett hår... Føler meg så øgli akkurat nå. Det må jo være hormonene som løper løpsk etter 14 år med p-piller....

hva tror dere?

Skrevet

Jeg er bare i 3 pp, så jeg har vel egentlig ingen grunn til å klage heller!! MEN, jeg skulle jo helst sett at det skjedde fort da jeg er 33 år:)) Føler liksom at de fruktbare dagene flyr fra meg:)

Så rart med de blødningene dine da... Kanskje du er gravid? Det er jo vel tidlig å få tr alt nå når ikm din er til uka!! Vi satser på at det er en spire der:))

Jeg har vel egentlig testefobi.. Livredd for at den skal være negativ;))

Jeg har kjøpt meg en pakke med billigtester som jeg selvfølgelig håper vil slå positivt ut!! Jeg venter nok til det har gått et par dager over ikm. Sist gang måtte jeg jo vente 4 dager før tr dukket opp

Skrevet

ja, jeg har jo et lite håp ennå. jeg har bestillt billige tester jeg også i dag. Så jeg skal teste når de kommer. men jeg har testet for en uke siden, men den var jo selfølgelig negativ. det var jo litt tidlig, da.

Skrevet

venter mens den 15,har hatt svake mens smerter siden 2-3 jan...men thats it!!! har ikke noen forhåpninger...

Skrevet

Jeg også har småblødd noen dager denne syklusen. Bare bitte litt rosa utflod liksom. Men bare et par dager etter el så tenkte det var for tidlig med festeblødning??? Hvor mange dager etter el blødde du?

Merkelig har aldri skjedd før. Blir spennende å se:)

Skrevet

Har også ikm veke 3, men har ingen symptomer. Har lyst å våkne opp om morran svimmel og kvalm, men den gang ei.. Frisk som en fisk!! Har litt stikninger i magen av og til, men det er vel egentlig slik eg pleier å ha det..Hmm... Einaste som er litt annerledes er at eg har veldig masse utflod nå. Håper det ikkje er EL som er seinare enn eg trudde... Etter min plan er det ei veke sidan EL nå! Men kjenner ikkje kroppen min heilt etter 5 år med p-piller..

Skrevet

melder meg inn her eg og=) trur eg og har ikm i uke 3, har hatt veldi uregelmessige syklusar...har prøvd sian mai, så har begynnt å "gi litt opp" så har ikkje noke forventninha, MEN har vokst ut av favoritt bh en min og e sinsjukt oppblåst og sulten, hehe

lykke til alle sammen=)

Skrevet

Ååååå jeg håper så inderlig!!! Nå har jeg begynt å få litt ømme pupper, tenk hvis det er pga en liten spire??? MEN, man kan vel være sånn når man venter tr også;)) Nå er det jammen en spent tid for oss. Ikke lenge før uka vår er her;P

Håper det klaffer for oss alle:))

Skrevet

Jeg melder meg på jeg også.

Har følelse av at det ikke ble klaff med EL denne mnd, har ikke testet, men var på hytta sammen med fam. 3 dager rundt forventet EL, så da ble det ikke noe prøving (Veeeeldig lytt :))

Skrevet

Sniker meg inn her jeg også.

Har ikm onsdag/torsdag neste uke. Tok EL-test denne gangen og vet at vi har gjort det vi kan denne måneden. Så nå er det bare å vente.

Leste at etter unnfangelsen så tok egget 5 dager ned til livmoren før den festet seg, og da begynner HCG-hormonet å produseres. Så tar det vel enda litt tid før det vises på test.

Skrevet

Melder meg inn her jeg også... Akkurat som Superspent75 er jeg bare i min 3pp jeg også, er også 33 år og skulle ønske det skjedde fort - er jo over ett halvt år siden vi bestemte oss for å få nr 2 - så er jo litt utålmodig =)

Har ingen symptomer på graviditet denne gangen - har trodd at jeg har vært gravid i de begge foregående pp`er... Har truffet på EL også begge gangene, har også testet med EL tester - så vet ikke hvorfor det ikke har blitt noe, men håper det sitter denne gangen da - skal teste torsdag/fredag om 1 uke - så blir spennende =)

Gøy å følge med dere andre =)

Klems

Skrevet

Hadde samme problem som deg under EL:) Var på den meget lytte hytta til svigers. EL kom den nest siste dagen, endte opp med at vi dro hjem i huj og hast. Etter en kjøretur på nesten 4 timer og et lite nusk på 5 mnd som var sur var vi ikke så innmari kåte men det gikk nå på et vis:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har også en fra før(5mnd) og er i 3.pp. Jeg ble gravid med en gang med nr 1 og trodde at det skulle jeg bli nå også men neida. Blir jo bare såååå utålmodig men jenker meg fort når jeg ser hvor mange som har slitt enda lengre.

Skrevet

Er bare i vår 3 pp og merker jeg er stressa allerede jeg. Har forventet mens ons/torsdag til uka og tatt noen billigtester allerede - hehe, tålmodigheten er ikke så stor.

Har vel egentlig bare vanlig premenstruelle tegn, fryser mye da men dattera vår har vært syk så det kan like gjerne være influensa.

Skrevet

Jeg har og ikm tirsdag og null symptomer for en gangs skyld... Kanskje det er et symtom ;) Har også gått fra å være testoman til å få testeskrekk. Orker bare ikke flere negative/falsk positive tester så kommer ikke til å teste før lenge etter ikm om ikke mensen kommer da. Vurderer sterkt å ta en skikkelig pause fra denne prøvingen et par mnd. Drar til thailand i mars så tenker at det kan være greit å ikke være gravid da. Hadde sikkert vært dritnervøs for lang flyreise og hva som er trygt å spise..

Skrevet

Hei alle spente damene!

Jeg har allerede tatt to tester.... Begge blendahvite. Må bare slutte med dette forbaska tullet! Forrige gang fikk jeg positivt resultat 12 dpo. Jeg skal ikke teste igjen før tirsdag. Nemlig! (Kan bli vanskelig for jeg har mange strimler liggende og brenne i skapet på badet...) Hadde en sa i november, dette er 1.pp etter det. Jeg vet jeg kommer til å være et nervevrak neste gang jeg er gravid -livredd for å miste igjen. Ble gravid på 2.pp da, så forhåpentligvis skal det ikke ta lang tid å bli gravid igjen.

Krysser fingre for oss alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...