mirakelbaby Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 min bestemor feirer 80 år til helgen, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på å gi henne. Noen forslag?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Et "gavekort" på en opplevelse/tur/utflukt sammen med deg/din familie. Er jo ikke så ofte mennesker i den alderen kommer seg ut så mye.
mirakelbaby Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Takk for forslag! Men hun er så dårlig til beins, og litt sær også, så jeg vet ikke om de er helt det store...
Fallerifallera Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Synd det er så kort tid til, for ellers kunne kanskje en fotobok vært tingen? Mange eldre mennesker er jo så glad i å sitte og bla i album.
Mathilde og mini Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Eller en digital fotoramme. Du kan legge inn bilder av slekten og gjøre alt klart for henne. Og hjelpe henne å legge inn andre bilder hun også måtte ønske å ha der senere.
mirakelbaby Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Hun vet knapt hvordan hun skrur av og på tvn..... vanskelig dame å kjøpe noe til altså!
cisilina Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Vi køper førbruks varer till våra gamla...=) som kaffe sylt å sånt, men kanske inte frile kaffe utan sånt ny malt från en delikatess butik æven sylt. ostar finns ju oxå.. eller någon fin bok med gamla bilder från byn dær ni bor så hon kænner igen sig.. lycka till...
cisilina Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 hej igen kom på att en stor fin blomster uppsættning e fin å ge me. eller nattkjole fin bluse, skarf, nye inne sko, eller något. tænk på saker ho bruker å trenger.
Nr-3-i-Magen Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Ullundertøy. Det finnes ullsokker med antiskli til voksne, og ullmamelukker og ulltrøyer brukte alltid bestemora mi.
Babysjuk Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Gavekort på vask, klipp og legg hos frisøren pleier å vere populært. Og så kan jo skyss vere inkludert i gaven slik at hun kommer seg dit. Ellers pleier de å like å få gode kremer og lignende. En fin nål/brosje, perlesmykke, armbånd o.s.v. , det behøver ikke å koste så mye heller, de har slikt på Glitter. Sjal pleier også å slå an.
mirakelbaby Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2009 Takk for gode tips!! Tror jeg har kommet frem til en løsning nå. Lager en stor kurv med litt div te, kaffe, noen oster kanskje, kremer og litt kroppspleieprodukter, blomster også gavekort hos frisøren. kanskje en likørflaske, det vet jeg hun liker ;-)
Galathea73 Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Gaveabonnement på Hjemmet/Allers/Familien har slått godt an hos oss, samt fotokalender med bilder fra gamle dager/barnebarn/oldebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå