Gå til innhold

hvilken str bruker en 1,5-2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra deres erfaring, ikke størrelsesguiden..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

86.. Junior begynner å gå over til 92 nå, og han fylte 2 år i november..

Skrevet

Mini her har akkurat gått over til 86 og han blir 2 i august

Skrevet

Snuppa mi har nett begynt å bruke str 92, hun blir 2 år i april.

Skrevet

Jenta mi er 19 mnd og bruker str 80, har noe 86 også og går nok over til den størrelsen i løpet av kort tid.

Hun er litt liten da, er vel ca 78-79 cm lang og 10 kilo, så det er mange på samme alder som er større enn henne..

Skrevet

ok! takk for svar:) Skal nemlig kjøpe utedress for neste år nå..hehe. Hun er 10mnd nå og bruker 80..lurer derfor på om jeg skal kjøpe 86 eller 92..leste at utedressene skal være litt å gå på i skrittet.

Skrevet

Min på 10 mnd bruker 86-92.

Tror snuppa mi lå på 98 da hun var ca 2 år.

Skrevet

Gutten min på 18mnd bruker 92 nå, og går vel over i 98 i løpet av 2-3mnder.

Skrevet

Mini har brukt 92 siden august, blir to om 1 mnd. Men han har ennå noen plagg i 86 som passer

Skrevet

Mest 92, men enkelte plagg i 86 ennå

Skrevet

Om hun bruker 80 nå ville jeg absolutt tatt str. 92, iallefall om du har tenkt at den skal vare hele neste vinter. Med mindre hun vokser lite det neste halve året vil nok 86 bli for lite neste vinter.

Skrevet

86 men også litt 80 fortsatt, blir to i mars

Skrevet

Gutten min bruka 92 på det tisdpunktet men jenta mi som er 2,5år brukar 92 i bukser og 98 i gensere, må brette opp genserane da. Har body i 92 som passar enda.

Så det er veldig forskjell på ungane da. Jenta mi var 10,8kg og ca 83cm når ho var 2år

Skrevet

satser på 92 jeg...nesten umulig å vite så får vente i spenning..hehe

Skrevet

Ville satset på 92 hvis jeg var deg.

Har ei på 20 mnd hun har begynt med 92 nå. Fikk vinterdress til jul i str 92, litt stor, men ikke altfor stor.

Skrevet

Lillebror er 17 mnd, utedressen i str 86 (reflex) er snart for liten. Han er godt i hold og let par cm høyere enn den tykke streken på skjema hos hs =)

Storesøster brukte sin dress i str.86 til hun var passert 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...