Gå til innhold

Passer paraplytriller også til barn under 1 år ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri eide en paraplytrille, men nå er jeg så møkkalei av å drasse den ufattelig tunge vogna mi ut og inn av bilen, og rundt i butikker.

Tror tida er inne for paraplytrille:-D

Men hvordan sitter et barn på 9 mnd i en sånn ? Blir det for ustabilt ?

Noen merker å anbefale ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå finnes det mange paraplytriller som kan reguleres i ryggen da. Og de er ikke noe problem å bruke på små.

Brukte en slik fra størsten var 5.5 mnd jeg.

Skrevet

Vi har en med nedleggbar rygg. Småen koste seg i den fra han kunne sitte skikkelig, og nå når han er snart to er den fremdeles helt grei :)

Skrevet

Hva slags merke har dere ?

Skrevet

Aner ikke. Min kjøpte jeg i utlandet på salg for under 300,- Men mange skryter av Maclaren (skrives det slik tro) og vi har tenkt å kjøpe en sånn en når den vi har er utslitt.

Skrevet

Vi kjøpte en Carena Easy før jul, da var Jonas 9,5 måned. Men han er ganske stor for alderen, men den er for barn over 6 måneder. Han sitter kjempefint i den, og ryggen kan legges nesten helt ned.

Skrevet

Vi kjøpte carena lie back lux eller noe sånn til Storesøster da hun var 2 mnd. Vi hadde den med til syden da bagvogn er sterkt frarådet i den varmen.

Den kan du legge ryggen omtrent helt ned på og funker helt fint.

Etter 2 år i syden var den litt skakk og jeg kjøpte carena easy. Men det er noe forbaska dritt med de små hjulene og når lillebror kom kjøpte jeg ny carena, sprint. Den er litt stor, veldig bred, men heller det enn noe skakke vogner med små hjul for min del.

Jeg vil ikke anbefale disse små, dobble hjulene, men det er kanskje bare meg, for det er veldig populært med paraplytraller til litt større barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...