Piipii Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Vi har bestilt ferie til sommeren og som de andre årene så havnet vi på sun ving resort på Fanabe på Teneriffe igjen, hehe. Vi har vært der fire ganger før og er veldig fornøyd med det anlegget. Kjempe fint baseng omeråde, ikke for stort, så datteren vår på 3,5 kan gå litt for seg selv der, bl til miniland:) Det er heller ikke lang fra stranden, noe vi er veldig mye på og så tar det ca 20 med buss til og fra flyplassen noe som er veldig greit når vi har en på 1,5 som ikke syns buss akkurat er tingen:) På hotellet er det også underholdning hver kvleld både for barna og de voksene, noe som er greit syns vi når man reiser med små barn:) Men nå har vi bestemt oss for at til høsten evt neste sommer skal prøve et nytt sted( hehe dette sier vi hvert år, hehe), noen som har forslag til hvor vi kan dra, som har de "samme" tingene som det de har på fanabe, altså da mener jeg sånn som det anlegget, strendene og evt reisevei til og fra flyplass:)
Mille** Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Kan ikke du legge ved en link til dit dere skal, høres ut som noe vi kunne tenkt oss kanskje. ;o) Vi var på utkanten av Side i fjor, på Hane family resort med Solia. Er et digert all inclusive anlegg like ved stranden. Var veldig fornøyd. Eneste som var litt dumt at det meste av underholdningen var på tysk, var utrolig mange tyskere der. Har sett litt på Nazar sine pegasos hotell i Tyrkia (Incekum), hvor det står at de prater skandinavisk. Lurer på det hotellet som heter pegasos royal, ser veldig barnevennlig ut. )
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Vi også har vært litt innom Side, men er litt redd det skal bli litt for rolig der. Mulig jeg tar helt feil nå altså Kan trygt anbefale Fanabe, helt supert der, bare spør hvis det er noe du lurer på Her er linken: http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=15072&categoryid=16&itemid=15072
Mille** Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Så veldig bra ut, men jeg vil helst ha et mer spennende bassengområde. Reiser med ei på 11 år og ei på 3,5, de vil helst ha sklier og sånt, spesielt hun på 11. Vi vil også ha all inclusive, utrolig lettvint. )
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Mhm ser den, blir nok fort kjedelig for så store barn ja. Mine er enda så små, at det er perfetk for dem:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Sunwing sitt resort på Rhodos skal jo være helt likt tilbudsmessig, bare at det ligger på Rhodos i stedet. Vi har vært der fire ganger og vært strålende fornøyd hver gang. Vi har også vært på Grand Makadi (Makadi Bay) i Egypt gjennom Wing. All inclusive, flotte rom (juniorsuiter) og kjempeflott anlegg. Stranden er derimot ikke like barnevennlig som sunwing, da korallrevet er skarpt og du må over det for å kunne bade på lavvann... Ikke noe for de minste, med andre ord. Men om dere kun bader i bassengene, er det perfekt! God ferie, nå den tid kommer!
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Ok takk for tipsene:) Vi har vært veldig inne på tanken om å reise til Rhodos, men har hørt så mye forskellig så vært så itvil:) Hvordan er stranden der og hvor lang tid tar det å kjøre til flyplassen? Er det litt å finne på der? Og takk for det, vi teller allerede ned hehe
heiraa Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Hvis dere ønsker å reise på høsten, så anbefaler jeg Thailand....Star Tour har noen kjempefine familiehotell, blant annet i Kao Lak, Phuket og Koh Lanta. Deilig klima, nydelig mat og barnevennlig.
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2009 Vi er veldig sugene på å reise til Thailand, men har funnet ut at vi skal vente tiol barna er litt større(tror vi da, hehe) for ser for meg den lange flytiden og så mange timer forskjell på døgnet, så tror det vil bli litt stress. Har hørt at hvis man først drar dit reiser man ikke andre steder, så sikkelig sugen på det:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Det tar 20 min mellom hotell og flyplass. Vi foretrekker å ta taxi, forresten. ;-) Det er bare 4 km inn til byen, taxi er rimelig, eller du kan leie bil og kjøre selv. Alt etter hva du foretrekker. Stranden er kjemefin og ligger rett nedenfor hotellet. Det finnes aktiviteter for store og små, sjekk ut nettsidene til Wing. :-)
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2009 Ok, supert. Kanjse vi skal teste det neste gang da. Liker Hellas sikkelig godt jeg, og for ikke å snakke om maten:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Sunwing Fanabe er helt supert så skjønner godt dere drar dit ofte:-) Blue Village Caldera Beach med Star Tour, Blue Star Ibiscos Garden, Star Tour begge Kreta, er kjempefine steder for hele familien. Ellers er det fint på mallorca om sommeren, både Sunwing Resort (Alcudia),/SunGarden(Cala Mesquida bl.a) og Blue Village/ Blue Star har alle gode hoteller.
£adybird Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Der var vi i sommer og snuppa stortrivdes. Hun skal tilbake til sommeren igjen sier hun:) Så kan hun dra til mormor og morfar sommeren etter der igjen:) Vi var å veldig fornøyde med det hotellet. Har ingen andre forslag å kommemed. Vi er ikke så bereiste akkurat.
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2009 ja vi trives veldig godt der, men føler liksom at det hadde vært ok å prøvd noe annet nå, hehe. Men alikevel så er det et sikkert sted å dra siden vi vet hva vi kommer til. Har vært litt andre steder og da hart vi blitt så skuffet så sikkert derfor jeg er så skeptisk:) Ok da skal jeg ta en titt på de stedene, har hatt lyst til å dra til hellea som sagt, så turen går nok dit en gang snart ja:) Vi var for tre år siden på Acudia på sunwing resort, men der ble vi kjempe skuffet. Nå tor jeg vi var sikkelig uheldig for dette var de siste turen på året og vi bodde i noen gamle slitte leiligheter som lå over gaten for hotellet. Det meste var stengt og vi hadde sikkelig dårlig vær det mesteparten av tiden:( Men har skjønt at det ikke er sånn det er der, så vi har bestemt oss for å reise tilbake dit i sesongen en gang;) Men uansett tusen takk for tipsene, skal sjekke litt jeg:)
Piipii Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2009 £adybird da har jeg sendt deg mail tilbake;) Var det fanabe dere hadde vært på eller på Kretha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå