nawi Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Irriterer meg noe voldsomt over folk som har bilde av babyen sin som profilbilde på facebook. De skal plutselig bli vennene mine. Men jeg vet jo ikke hvem de er!!! Kjenner for faa... ikke disse babyene. De fleste har byttet navn også, slik at det er umulig å kjenne dem igjen. Skal du ha et bilde, så ha et av deg selv. Er man plutselig ikke en person selv lenger etter at man har fått baby. Fryktelig irriterende!!!
Kanutten83 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Men når noen ønsker å bli venn med deg kan du jo gå inn på profilen deres og se på bildene de har liggende, da ser du jo hvem de er:) Mener i hvertfall at selv lukkede profiler blir åpne frem til du enten aksepterer eller avslår:)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har et tonn av venner på facebook som har profilbilde av f.eks figurer fra southpark eller et bilde fra bigjump på snowboard 20 meter unna med hjelm og briller eller andre utklipp fra nettet.... Er det så mye bedre da???
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Av alle ting man skal bruke energien sin på.. haha.. Jeg ser seriøst ikke det som noe irritasjonsmoment i det hele tatt... Kjenner jeg ikke igjen navnet så kjenner jeg ikke personen så godt uansett at jeg gidder legge de til.. !
heisand? Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 hadde bare blitt glad for at noe spør om jeg vil ha dem som venn. hilsen en som selv må spørre
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Er det mulig å irritere seg over sånt? Stakkar deg, du må rundt med mye unødvendig irritasjon i deg. Og om du ikke kjenner igjen navnet, er det meget mulig at de ikke er vennene dine alikevel.
nawi Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2009 Ïrriterer meg ikke over mye, bare dette faktisk. Er folk jeg har kjent fra barndommen o.l. Ofte har de byttet etternavn. Kjenner feks mange som heter Elisabeth... Ser jo her at det bare er meg som irriterer meg over de babyene - figurer går faktisk helt greit;-) Mulig jeg skal ha mensen....;-)
Miss Foster Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Eller så kan du godkjenne dem som venner. Gå inn på profilen deres og se hvem de er, og er du ikke intressert i å ha dem som venner så sparker du dem ut igjen )
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 "ska sjå d bli likar i mårra!" håper du står opp med riktig fot i mårra da.. hehe man kan vel sende melding også til vedkommende og spørre hvor dere kjenner hverandre fra f.eks..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Eeeeelleeeeeeeeeer..... så har de blitt så stygge at de ikke tør å vise trynet sitt på egen profil...
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Enig! Utrolig teit! En ting er å ha bilde SAMMEN med barn, men bare et bilde av ungen synes jeg også er håpløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå