Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Nå tok jeg en sjefs avgjørelse siden ingen andre gjorde det, og valgte ett navn. Så får heller dere skrike ut hvis det absolutt ikke passet dere. Mensom en sa igår, så er det bedre vi kommer i gang. Igår fikk jeg meg nytt batteri i skritt-telleren, så nå henger den i lomma hver dag. Denne uken har jeg gått litt tur, og gjort masse husarbeid. Har funnet ut at jeg skal se på husarbeid som veldig positivt. Er veldig god trim, og får gjort masse fornuftig samtidig. Dobbel så god samvittighet etterpå.:)Og jeg blir så glad og tilfreds når det er fint og rent rundt meg, herlig!! Har også drukket godt med vann. Spist litt variert, hatt litt snop også, MEN MYE MINDRE enn vanlig. Og spist flere måltider til dagen, men litt mindre hver gang. Hvordan går det med dere?
2 små orkaner Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Denne uken har jeg trent Wii fit i min 30 min om dagen. Er jo så gøy at det ikke føles som trening, men må si at kroppen min er støl om morgenen så det virker:-) Har vært flink og ikke spist nær så mye snop som vanlig. Virker som at det å kutte ut sjokoladen var en bra ting. Veide meg idag og har siden 1 jan. tapt meg 1,1 kg uten total sukkerkutt. Så jeg er fornøyd:-) Håper det fortsette slik...
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Litt mellomfornøgd med egen innsats. (Må forresten nevne at jeg ifølge målebåndet har vært litt for ivrig på kakefatet i jula - grrrr!!! Enda flere cm å kvitte seg med.) Samboer'n reiser mye i forbindelse med jobb og nå skal jeg være alene med snoopy en stund. Blir så travel at jeg glemmer/rekker ikke å spise skikkelig lunsj. Spiser god frokost og sunn middag, men småspiser litt i løpet av dagen. Passer på nå at det jeg har tilgjengelig til småspising ikke er altfor ille da, bruker klementiner, kornmokjeks og sukkerfritt godis. Trillet tur hver da (bortsett fra idag for vi hadde en avtale hos hs) og har tenkt å få beveget meg litt etter at han er i seng (ryggen setter noen begrensninger i så måte foreløbig) Så alt i alt, gir meg selv en G
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg trenger et spark når det kommer til treningen... Var flink en periode før jul, men nå er det heller dårlig.. Men syns jeg har vært flink når det gjelder spisingen.. Drikker også mere vann, spiser mere frukt. Spiser flere med mindre måltider. Så får vi se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå