NoDoubt Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hvordan gjør dere når dere leverer og henter i barnehage? Det er 2 km til barnehagen vår og jeg kjører alltid! I vår og sommer så skal jeg satse på å ta frem sykkelen på fine dager hvor jeg ikke har det travelt. Hadde vært god trim:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Vi kjører også. Vet ikke hvor langt det er , men tipper det ville tatt meg ca 40-50 min å gå. Men tror jenta vår hadde slitt med å gå hjem så langt etter en lang dag i b.hagen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker vel ca 12 min å kjøre på en fin sommerdag, 20 min nå på snøføre. De sier det tar 30 min å sykle ned og 1 1/2 time å sykle opp, så det er ikke litt aktuelt for meg en gang. I tillegg jobber jeg i helt andre retning så jeg kjører nesten forbi hjemme når jeg kjører på jobb etterpå. Men jeg synes det er helt flott at noen gidder! Du er flink hvis du gjør det =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Vi bruker stort sett sykkel eller spark. Om jeg bringer før jeg drar på jobb eller henter etter jobben kjører jeg stortsett, selv om det egentlig blir omvei i forhold til å kjøre hjem, så gå å bringe/hente. Vi bor 5 min gangavstand til barnehagen. Jeg har egentlig ikke så lang vei til jobben, men kjører stortsett alikevel.
metaMORfose Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Vi bruker stort sett sykkel eller apostlenes hester )) Men noen ganger bruker vi også bilen, det hender det er det mest praktiske. Allikevel er det stort sett altså sykkel eller bena.
blond Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det blir kjøring av praktiske årsaker, men om vi har fri om går vi til og fra. Har bare ca 1km til bhg, men den ligger i bunnen av en bakke og det er et slit uten like å få med seg gutten hjem når han ikke er motivert, så jeg unngår å hente han til fots.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Aner ikke hvor langt det er til bhg, men tar vell ca 30-40 min å gå.. Stort sett er det far i huset som leverer og henter i bhg, da det passer sånn med hans jobb. Han trenger bil i jobben så da blir bilen brukt. Når føre tilsier at vi kan sykle så hender det at jeg sykler til og fra bhg, og noen ganger går vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå