Gå til innhold

NÅ ORKER JEG IKKE MER!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er såååå lei!!! har termin 21 januar, og føler det er en evighet til!

står opp kansje 8 ganger om natten for å tisse, dessuten har jeg en jente på snart 2, som også våkner om natten, da selfølgelig ikke de gangene jeg er å tisser! det tar som regel en time før hun sovner igjen!

utenom det, har jeg en helvettes bekkenløsning, som gjør at jeg må våkne for å snu meg i sengen om natta, og gjør sånn at jeg så vidt klarer å reise meg.

jeg er hele tiden trøtt og uopplakt, og sutrer å griner for den minste ting, og det gjør det ikke bedre at jeg har urinveisinfeksjon ca kontinuerlig i hele svangerskapet, pluss at de helsikkes hemoroidene jeg har klart å anskaffe meg i løpet av den sisste tiden, tar livet av meg!!

helt til slutt må jeg jo bare tilføje, at svangerskapskvalmen har kommet tilbake, og jeg går rundt å svimler og er kvalm ca hele tiden!

men dette er vel egentlig ganske vanlig tenker jeg.....

drit å dra! nå må gutten komme snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg, slik er det her å, kbirker i bekkenet når jeg hoster, så vidt beveger meg :S Uff., Hatt mye rier, men ikke noe fremgang flere dager nå, skal til jm i dag å, så skal jeg se hva hun kan gjøre med meg for å få litt fortgang i dette, prøvde til og med brystpumpa for å se om det hjalp, men sitter da ennå her med en kul på magen, jeg er skikkelig sliten om dagen, så nå må vel det hele være over snart?? Bare tenk når vi sitter der med de små trolla, hvor koselig det blir.. Terminen min var for 4 dager siden den, så håper han velger å komme i løpet av helgen.. Men du får ha lykke til videre, så kommer småen til deg å snart :)

Skrevet

Uffda, skjønner at jeg ikke har noe å klage over, som aldri har vært kvalm, ikke har bekkenløsning, ikke hemmoroider, ikke hodepine, ikke gråter jeg noe spesielt, ikke har jeg SÅ vondt som jeg kanskje har innbilt meg.. :)

Lykke til, håper det ordner seg!

Skrevet

Enig med deg. Det er nok nå. Jeg har også sliti med bekkenløsning hele svangerskapet og har vært sykemeldt hele tiden, noe som er kjempe kjedelig. Men jeg har også sliti med kvalme hele svangerskapet i varierende grad og dette er det værste. Har også ei som akkurat ble 2 som krever sitt. Håpløst å få nok søvn. Så mye våken om natten og så mye vondt i bekkenet når jeg ligger. Jeg har termin 18 januar men vil så gjerne at han kommer før! Men foreløpig blir det bare med mensmurringer og kom endel slim for et par dager siden som muligens var slimproppen. Kan det ikke bare starte snart så slipper jeg å være gravid igjen noen gang!! Det blir med to barn etter dette svangerskapet her!

Skrevet

glemte å legge til at jeg også har fått tannkjøttbetennelse..

var hos tannlegen med tannverk i forgårs, var en visdom som var på vei ut, grunnen til at dette gjorde så vondt, var at jeg hadde klart å anskaffe meg en real tannkjøttbetennelse.. gravide har visst større sjangs for å få dette, enn de som ikke er gravide!

selvsagt, SELVSAGT har jeg fått dette også!!!

Skrevet

glemte å legge til at jeg også har fått tannkjøttbetennelse..

var hos tannlegen med tannverk i forgårs, var en visdom som var på vei ut, grunnen til at dette gjorde så vondt, var at jeg hadde klart å anskaffe meg en real tannkjøttbetennelse.. gravide har visst større sjangs for å få dette, enn de som ikke er gravide!

selvsagt, SELVSAGT har jeg fått dette også!!!

Skrevet

Huff, det siste tror jeg at jeg har fått også. Blør og blør veldig når jeg pusser tenner iallefall. Er ikke det et tegn? Er det forresten noe å gjøre med det? Går det bort av segselv når man har født eller må det behandles?

Har termin dagen etter deg og må si meg enig i at jeg er PASSE lei nå ja. Hormonell og jævlig her også... Lykke til. måtte det skje noe snart med oss begge!

Skrevet

det blør og du "klør i tennene".. veeldig plagsomt!!

det må behandles.. kjøp sånn corsodyl munnskyllevann reseptfrit på apoteket, og skyll godt i ett ca 3 ganger til dagen (etter du har spist), (lett, når vi gravide spiser 100 ganger til dagen!! det gjør iallefall jeg).. men ikke bruk det mer enn i ett par uker i slengen, det kan gi misfarging på tunge og tenner.....

ja, hååper det skjer noe snart med oss!!

jeg skal til jordmor i dag, og sisst gang jeg var på kontroll sa hun at hun kunne strippe meg (som det heter) på denne kontrollen.. håper det har noen effekt!!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...