edvina har fått en gutt Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Ville bare tipse om at denne vognen er nå på salg på reflex. Sikker noen som ikke liker den, men jeg har bare hørt positive ting. Men uannsett den er neste til gi bort pris. Vi betalte 2500 kr komplett med dypbag.
Lise---83 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Komplett med understell og bagen, eller inkludert sittedelen?
edvina har fått en gutt Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg betalte 2500 for både sportsvognsdelen+dypvognen. Fikk regntrekk med men ikke vognpose og stelleveske(men det er vel heller ikke vanlig). Gjorde ett kupp:) De hadde mange farger å velge mellom også, jeg har valgt brun/sort, men den var i grønn/sort, sort, rød/sort, orange/sort, grå/sort,rosa/sort og turkis/sort. Dette var i Bergen. Grunnen for salget er at de har kjøpt opp barnas Hus og skal slå seg i sammen, og da slutte å selge denne vognen.
Lise---83 Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Oi! Litt av et kupp ja! Men Bergen er nok litt for langt unna :/
Lise---83 Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Forresten, hvilken butikk? Tenkte jeg kunne sende en mail og høre om de ville sende i posten!
edvina har fått en gutt Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Reflex regener med at det gjelder hele landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå