Gå til innhold

Ikke bare bare å bli gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil helst ikke klage, fordi jeg vet mange drømmer om å være i min sko nå og faktisk være gravid. Men jeg kjenner meg veldig alene om dagen. Jeg har mistet to ganger tidligere og er selvfølgelig stresset over det. Ikke kan/vil jeg si det til så mange, i tilfelle det skjer igjen. Sjefen vet om det nå da fordi jeg må være hjemme en del og har fått aktiv sykemelding grunnet kvalme. Magen romler og er i ulage konstant, kvalmen er intens om morgenen og stigende utover dagen, er svimmel hele tiden, har dårlig samvittighet for at jeg er borte fra jobben så mye, har også dårlig samvittighet fordi jeg ikke gjør mer hjemme (lager ordentlige middager osv). Orker jo nesten ingenting. Sover og sover og er mao. elendig kjæresteemne. Morsjon blir holdt på et minimun grunnet kvalmen så blir toppen en liten gåtur av og til. Kiloene har mao kommet føler jeg. (er vant til å trene tre ganger i uken og eller være veldig aktiv så føler meg helt tragisk nå).

Det hjalp stort å se hjerteslag tidligere i uka og få høre trøstende ord (tror legen så jeg var litt deppa...) om at dette så strålende ut. Men klarer nok ikke å slappe av før Januar er omme. Altså, det værste er og ikke helt vite - om dette går veien eller om det er forgjeves og vi må starte på ny.

Huff, måtte bare få litt av tankene ut nå. Ikke bare bare mao. Selv om jeg selvfølgelig er lykkelig for at jeg har kommet så langt (uke 8 til uka), så er jeg ikke i mål og klarer derfor ikke å slappe av. Misunner dem som klarer å koble ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...