Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Etterfulgt av verdens deiligste suss på kinnet. Idag var en helt grei morgen
Tired mama Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 He.. he.. Så herlig! Også deilig å høre fra 2-åringen sin: "Åh, så flink du er mamma!" når jeg legger puslespillene hans... :-)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 De er jo nyedelige da Man får nyte beundringen av mamma mens den er der
mai mammaen til to Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 hehe.. så koselig.. 2 åringen min er sa så fint i går.. vi gikk på butikken.. og hun snudde seg og sa høyt JEG ELSKER DEG MAMMA. etterfulgt av hverdens største kos. hehe
jordbær mathilda Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Så herlig,sånne komentarer gjør at en glemmer alt som heter trass;)) Lillemor syntes forøvrig mammaen sin har verden største mage....;)og det er veldig positivt ment fra henne,da hun syntes mager er fine! (er ikke gravid,så jeg vet ikke helt om jeg deler hennes begeistring for denne magen min da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå