pc28 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er i uke 35 nå, og har veldig sterke kynnere, og har hatt det i en måneds tid. Jobber bare deltid, så det er ikke mange jobbøktene til før permisjonen starter. Men når jeg er på jobb, og jeg får kynnere, så må jeg bare sitte ned og ikke gjøre noe... Føler meg ubrukelig, og lurer på om det er like greit å bli sykmeldt de siste to ukene? Hva tenker dere om det? Noen andre med lignende erfaringer?
*toppris* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 jobben skal jo tilrettelegge for deg og ta hensyn, men er det slik at det hemmer deg til tross for tilrettelggingen og gjør vondt osv ville jeg snakket med legen:) jeg ble selv sykemeldt tidlig med mit barn i 2006 grunnet kynnere, disse ble/var så sterke at jeg fikk riehemmende middel...
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei Er sykemeldt pga kynnere og har vært det i en mnd nå, er i uke 33. Hadde selv planen klar om å jobbe helt frem til permisjon så var et lite nederlag å hive inn håndkle.. Men i ettertid har jeg vært innlagt på sykehuset med premature rier og har også fått riestillende middel. Så hvis jeg tenker tilbake å ikke hadde blitt sykemeldt kan det jo hende det hadde endt med prematur fødsel. Tror det er viktig å lytte til det kroppen prøver å fortelle oss;) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå