M@mm@ til mine barn Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Her i Bergen har jeg ullundertøy, bukse, tynn genser, og strikkegenser på. Og det hender at om det blåser så får de og ullstrikkebukse.
Gjest nyttårsløftet Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 ullongs og ulltrøye, og strikkegenser- og bukse, evt fleece i stedet for.
h2lita Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Devold active ullundertøy, og tynn ullgenser. Må legge til at jenta mi er "aldri" i ro, og stort sett varm uansett...
Mom2Two Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Ullundertøy, strikkegenser i ull og på grensen til å ha på strikkebukse i ull også.
Libido- Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Ull- eller superundertøy Tynt fleecesett Har en som er veldig varmblodig. Må lengre ned på gradestokken før jeg bruker dobbelt ull.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 To lag ull. Et tettsittende og litt tykkere og løsere utenpå. Så dressen. Har ikke Reima, da, men Hummel. Antar at det går for det samme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå