#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei:) jeg mistet i desember,men fikk aldri mensen igjen.. testete fire ganger negativt, men følte liksom på meg at noe er annerledes:) tok en cb digital i går tidlig...og jaggu! der stod det gravid:) satt jo nesten tunga i halsen av sjokk! er redd da... skal ringe legen idag og få det bekrefta. er litt i bakhodet at testen er feil, at jeg fortsatt har hcg fra i des. men da hadde jeg jo ikke fått 4 negative tester først?? tok en ons,lør,søn og man denne og forrige uke og denne uke.. hva tror dere?
LillyMy+1<3 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Vanskelig å si.. Kanskje CB testen er mer følsom for hcg enn de andre testene du har tatt, slik at du fortsatt har hcg igjen fra desember..?! Ikke vet jeg, håper veldig at du er gravid igjen da!! Vil gjerne ha en oppdatering etter du har vært til legen! Masse, masse lykke til
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 ons neg. cb dig. lør neg, cb vanlig søn neg cb vanlig man neg preg aco ons POSITIV cb dig idag... POSITIV hos lege:) trengte ikke ta blodprøver eller noe....hun var sikker:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 takk:) er helt utrolig uvirkelig dette:) er på en lykkesky, men på en annen side er jeg litt redd. skal på tidlig ul 20 jan. hvor tidlig har man mulighet til å få se hjerte slå egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå