HH72 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Termin 4. jan(UL)/10.jan(menstermin). Siden i går kveld ekstra hyppige kynnere, fra midnatt litt vonde, etterhvert forholdsvis rgm hvert 3.-5. minutt. Varighet 30-40 sek. Paracet hjalp ikke, men det er jo ikke så vondt som jeg antar rier skal være. Er vel bare å vente å se om det tar seg opp? Har hatt mye kynnere siste 8-9 dagene, men dette er første gang de gjør litt vondt. Har faktisk time på sykehuset i dag ca 1130, får se om jeg orker å vente med sjekk til da. Hilsen insomniac..
Bevind *har født*:) Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Da min forrige fødsel startet var jeg også usikker på om d virkelig var rier, for d var liksom ikke ondt bare ubehagelig. Men det viste seg at det faktisk var det, og jeg hadde det slik du har det nå..Det startet hos meg lørdag morgen,men siden jeg ikke hadde noe vondt dro jeg ikke på sykehuset før neste natt. Fikk skikkelige rier i 11-tiden søndag og halv to var babyen født:) Så det høres ut som at noe er på gang hos deg nå ja:)
HH72 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar. Håper og er ganske spent, for hvis det er noe på gang slipper jeg å bli satt i gang på fredag. De på sykehuset har "truet" meg med igangsettelse noen dager nå( pga svangerskapsdiabetes vil de ikke la meg gå over tida).
Bevind *har født*:) Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Krysser fingrene for deg:) Lykke til!!
HH72 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Er du søvnløs du også forresten? Har vært det lenge, kanskje som forberedelse til barseltida..
HH72 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2009 Takk og lykke til du også etterhvert!
Bevind *har født*:) Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Ja har vært søvnløs i x antall måneder allerede pga bekkenløsning og nå er jeg i tillegg tett i nesen og bihulene, så det hjelper ikke akkurat på.. Jeg burde hvertfall være vant til våkenetter når babyen kommer, er vant til å sove 3-4 timer hver natt og 1 time på formiddagen.. Men er bare 5 uker igjen nå så kan mannen ta sin del av våkingen;)
HH72 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2009 Huff da, ille med så mye plager. Jeg har også bekkenløsning, men lite plaget i hvile og har for det meste bare vært søvnløs "uten grunn", kanskje hormoner? Heller ikke vant til å sove mer enn halve natta og i det siste mindre enn det også. Så overgangen til barseltid kan da ikke bli særlig stor håper jeg.
minnimy Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Jepp, har det som deg. er usikker på om det er i gang eller ikke. Har også hatt mye kynnere i det siste, regelmessige og litt vonde. så er derfor usikker på om det er i gang nå. Har blitt lurt ett par ganger før.. Men har hatt litt vondt i korsryggen nå i tillegg, og litt vondere, så derfor kan det kanskje være noe på gang. Får bare vente og se. Riene trenger ikke være sterke til å begynne med, det var de ikke på meg sist. Da var jeg også lenge usikker på om det var fødsel på gang. Lykke til til deg, får håpe det er noe på gang der.
mammaen til 2+1 Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Hvordan går det med deg? Spennenes dette her.. =) Våknet i 3 tiden av sterke kynnere selv.. men er neppe noe på gang helt enda.. =) Har hatt en del av disse tulle/maseriene.. Lykke til da =) Håpe de tar seg opp og at du får møte babysen snart!
Meg og Lillemor Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er nok helt klart igang.. er ikke dette noe, så vet ikke jeg!! Hadde termin 4januar - akkurat som deg... var hos JM ble strippa i går og gikk i hele går med sterke murringer og kynnere.. Dette har nå gått over til STERKE smerter (må bite i noe) som kommer hvert 5min.. regner med dette er rier.. snakka me de på sykehuset kl 01, men da var det ikke såå ille, så la meg ned å sov.. men våkna halv 5 med sterkere smerter... så nå venter jeg litt til - så ringer jeg igjen... da tror jeg nok det blir en tur dit.. ÆuuuhsJ!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Oj, så spennende! Masse lykke til!
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Heldiggriser! Masse lykke til! Hilsen frøken 10 dager over termin, og driiiitlei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå