Gå til innhold

hva er dette for noe????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble virkelig redd jeg. si at det ikke er sant!

Skrevet

herregud! prøver å få linken hit og får error.

søk på google planeta x en noruega så trykk på sjette linken og oversett til norsk. håper dere forstår.

Skrevet

WHAT!!!! HVA ER DETTE??

Skrevet

Politiker avslører kynisk maktelite i Norge · Tirsdag 11. november 2008 08:47

Don’t worry, these rumors of catastrophe are not true. For months, weird stories have circulated on the Internet predicting the close passage by Earth this month of a Planet X sometimes called Niburu, or in some versions it is a giant comet or asteroid. The simple answer is that these are pure fiction. There is no such object. Also, there have been no unusual levels of earthquakes or solar flares or any other of the supposed precursors of terrestrial calamity. Contrary to what you see on some of these websites, nothing unusual is happening and scientists are not worried by such supposed events. Even more to the point, it is already evident that there is no large comet or looming planet bearing down on the Earth. If you want details on these stories about Nibiru or Planet X, check out the following website http://www.badastronomy.com/bad/misc/planetx/index.html.

David Morrison

NAI Senior Scientist

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ro dere ned, folkens.. Alt som "skal skje" i 2012 er bare tull og tøys. Husk hvor hysteriske alle var da år 2000 nærmet seg - da skulle jo jorda gå under og full pakke. Men når de knytter opp planet X og en helt masse andre uavhengige konspirasjonsteorier opp mot år 2012 som ikke har noe som helst med sånt å gjøre, blir det ganske urealistisk ;)

Skrevet

Herregud!! bra jeg har familie i Sør Amerika.Kan flytte dit. Tenker på barna mine jeg nå.hva gjør vi hvis det stemmer da??

Skrevet

google nibiru 2003, så ser du at det samme skulle skje i 2003, og det stemte jo, eller...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...