Gå til innhold

Til dere gravide :) Har maaaasse stikkinger og brun utflod... hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og godt nytt år til alle her inne! =)

Lenge siden jeg har vært her inne, tenkte det ville hjelpe oss på veien.. Jeg var HELT avhengig av BIM.. hehe..;) Men neei, har nok ikke blitt gravid enda.. Har prøvd i ca ett år nå..

Har hatt koas syklus i 10 mnd nå.. Ifølge meg selv, skal jeg få mensen 10januar.. Har hatt ca 5ukers syklus.. Men 4januar begynte jeg med brun utflod, skikkelig mørkebrun(det lukter utflod) sorry detaljer... 5januar var det lyserosa blodflekker på papiret.. Hmm.. Er skikkelig forvirret nå.. I tillegg har jeg masse stikkinger og murringer i magen, ikke der hvor jeg vanligvis pleier å ha murringer når jeg får mensen..

Det jeg lurte på om dere har opplevd noe sånt?? Var dere gravide eller var det bare spotting?? =)

Er veldig takknemlig for svar! =) Har tenkt siden 4jan om dette, hvis ikke mensen dukker opp snart, oppsøker jeg lege for å finne ut om det er noe feil med meg siden jeg ikke blir gravid, det hadde passet perfekt nå! =) Vi har en sønn på 2,5år =)

Ha en fin natt! =) *klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv gravid for første gang nå, men skjønte det ganske tidlig grunnet stikking/murringer i livmoren. Det minnet om mensmurringer, men var samtidig forskjellig på et vis.

Hvis du tror det kan være en liten spire på gang, ta en test og finn det ut :)

Lykke til på ferden videre!!

Skrevet

Tuusen takk for svar! =) Kjenner at stikkingene er litt høyere i magen nå..

Noen flere som vil dele sine erfaringer? =) Er veldig takknemlig for alle svar!=)

Takk for lykkeønskninger! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...