Gå til innhold

Lyst å spy av mensemurringer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ettermiddag (onsdag kveld) kjente jeg at det hadde vært en travel dag, og at jeg sannsynligvis hadde gjort mer enn jeg burde. Korsryggen holdt på å 'gå av' og da jeg la meg var smertene fremdeles der, om mulig litt sterkere. Jeg klarte å sovne og jeg tror jeg har vært borte i nesten 2 timer... så våknet jeg av noen intense mensesmerter og måtte bare på do! Måtte så fryktelig nr 2... men der var det jo verre forstoppelse enn midt i ettermiddagstrafikken!

Nå sitter jeg her og har så mensesmerter at jeg mest av alt har lyst å svelge en pk paracet og spy! Amputasjon fra midjen og ned høres nesten fristende ut akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... hvordan har det gått med deg?

Skrevet

Joda, tok et par paracet etter å ha vurdert i det vide og brede, for det var så vondt. Tenkte at hvis det er begynnende rier, så vil ikke paraceten hjelpe. Jeg klarte å sovne igjen et par 3 timer til. Har fremdeles noe murring i korsryggen og liksom nedover isjasnerven på en måte på venstre foten. Får se hvordan det utvikler seg. Blir det for gale så får vi ringe føden.

Skrevet

Jeg har også hatt det slik de to siste kveldene, etter for mye stress på jobb... men hva betyr egentlig dette? jeg har i tilegg en del kynnere også.. er det noe på gang? er 1 gangs og føle meg så usikker, når skal man liksom kontakte føden? det er jo vondt, men ikke så vondt.. hadde mens smerter når jeg våknet i morges også.. er i uke 33..

Skrevet

Tror det er ganske vanlig med mensmurringer fra uke 32-33. I allefall har det vært slik med meg med nr 1 og nå med nr 2. Særlig de dagene jeg har anstrengt med ekstra mye på jobb/privat er det mye. Kjenner murringene nedover lårene, i magen og ryggen. Ikke noe særlig behagelig, men er nok en del av modningsprosessen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...