Monnemor Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Synes det er litt vanskelig å spørre om dette, men gjør det lell.... Sambo og jeg er nå inne i vår 10 pp.. Jeg har en på snart 4 år fra tidligere, han ingen.. Når vi har sex og det går for han så virker det som om all spermen renner ut av meg igjen... Håper da noe blir skyti avgårde mot egget. he he.. Noen fler som har dette problemet?? Hvis det i det hele tatt er et problem..
*Bambi + spire* Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hei på deg! Syntes ikke det var et ekkelt spm i det hele tatt jeg, tror vi er godt rustet her inne:p Jeg har aldri tenkt på det som et problem, men har det til tider på samme måte. Ofte renner sæden ut etter sex uansett om jeg står/sitter/ligger (mest når jeg sitter). Tror dette er helt vanlig, sædcellene svømmer vel de, mye av sædvesken som renner ut tenker jeg. Har uansett lest at mannens sæd kan variere mellom og noen ganger være tynn og andre ganger tykkere avhegig av hvor ofte han har utløsning:) Tror ikke du skal bekymre deg for dette, det gjør iallefall ikke jeg. Tror alle opplever at litt renner ut:)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 ehh... trodde dette var normalt jeg? Har aldri tenkt over om det er ett problem før, trodde det var sånn d MÅTTE være.. har fått to barn tidligere uten problem ihvertfall.. så satser på at det er normalt
lavendel81 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Normalt det. Sædcellene svømmer opp, og sædvæsken renner ut. Kan jo legge en pute under rompen så blir det inni deg lenger. Jeg merker at det er mindre som renner ut når jeg har eggløsningsslim enn ellers. Jeg er i min 9 pp. Lykke til
Monnemor Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar... Det er nok mulig jeg begynner og bli helt sprø av denne prøvingen, så jeg begynner vel og undre over alt nå.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå