Gå til innhold

Selvbruningskrem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp smurt meg inn i ansiktet med selvbruningskrem, og sitter nå å tenker på om det er greit å bruke det når en er gravid.... ??? Noen som vet? Og en ting til.... Det lukter ille dårlig av kremen etter noen timer.... Er det huden min det er noe gæærnt med eller gjør det det til dere også? Litt sur lukt.... Vil jo ikke ta sol, og vil heller ikke gå rundt som en bleikfis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvbruningskrem er okey å ta når man er gravid. Jeg har lest en del om det på nettet og de sier det er greit. Men det skal vell ikke lukte surt...? Hvilket merke bruker du? Det har ofte en særegen lukt, men den er ikke sur mener jeg.

Skrevet

Du skal aldri bruke kremer oljer osv som du ikke vet hva inneholder.Selvbruningskremer inneholder et stoff som kan være farlig for et foster istore mengder...vær så nsill..ikke bruk selvbruningskrem hvis du ikke har snakket med leverandør først.kjøp på apoteket feks,da vet de om det er trygt ellr ei.Alt av kremerog sliktfår man i blodomløpet..så man skal være forsiktig.

Skrevet

Jeg styrer unna selvbruningskrem for sikkerhets skyld. Er visst et stoff i noen selvbruningskremer som forstyrrer østrogennivået. Siden jeg ikke vet hvilke kremer det gjelder lar jeg heller være. Men skal sikkert store mengder til før det blir uheldig for babyen!

Skrevet

Jeg kjøpte kremen på apoteket....men jeg nevnte ikke noe om at jeg er gravid... Hm....Merket er COSMICA. Kanskje jeg bør dra å høre med dem.... Ahh.... Det blir veldig mange bekymringer når en er gravid, gitt!!!

Skrevet

Du bør helst ikke bruke selvbruningskrem når du er gravid ,men du kan jo alltids spørre.

Skrevet

Jeg bruker Dove summer glow, og det har ikke falt meg inn at det kan være farlig.. fortsetter med det jeg da, men bruker bare i ansiktet.

Skrevet

ja da gjør du noe dumt.

Skrevet

Jeg bruker også selvbruningskrem.. hva heter dette stoffet som er så farlig da? så man kan finne ut av det..

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...