Gå til innhold

TIL ALLE DERE FEITE KJERRINGER HER INNE!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det virkelig an å slippe vekta så til de grader overhånd???? Dere bør jo tenke dere litt om... Kjøre kroppen ned på den måten, eier dere null form for selvdisiplin??? Dere må jo være temmelig korte i hodet!!!

Det er jo bare til å spise litt mindre og trene litt mer...

Måtte bare si dette, da dere irriterer meg så forbanna mye til tider....Stakkar deres barn som skal arve dere da!!!

Nei spar meg sier jeg bare.....Huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har ivertfall glemt å ta pillene sine i dag ser jeg. Makan til frekkeht og da må jeg si. Hr du noen gang tenkt på at det kan finnes folk som ikke kan noe for at vekta øker...graviditet og stoffskifte forandringer feks...da kan mant trene så mye man vil og fremdeles øke i vekt. Du bør tenke deg litt om før du buser ut med slike påstander som du gjør.Du kan ikke være særlig god i toppen du. Og forresten,spise mindre og trene mer er farlig ,bare så du har det klart...man skal ikke spise lite for å bli tynn..man skal heller spise mer..det har noe med HVA man spiser.Og mange mennsker går rundt med matintoleranse som de ikke engang vet om som gjør at de ikke får til å gå ned i vekt. mange kan ha veldig lyst og det trenger ikke ha noe med selvdisiplinen å gjøre..det har seg slik at kroppene funker på forskjellige måter og det finnes ingen vidunderkur som funker for alle disse kroppene.

Hilsen fra ei som jobber med helse og kropp.

Skrevet

Er vel egentlig ingen vits i å kommentere HI, da dette bare er lagt ut for å provosere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...