Gå til innhold

Hva skjer med magen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt strekke smerter i underlivet, ofte på venstre side.

KJenner det mye på kvelden, gjør ikke direkte vondt men er litt sånn ubehagelig. Har ikke blødd noe så tror ikke det er noe farlig, men litt sånn "ouch", Hva skjer?

 

Er straks 12+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!

Sannsynlighvis livmor båndene du kjenner ..noen ganger når jeg ligger på siden ..og hoster eller nyser gjør det vondt altså..blir redd selvfølgelig--men har lest at det ikke er noe farlig

Skrevet

jeg synes også det høres ut som ligament smerter,

livmoren har begynt å vokse, og det kan kjennes at det strekker i båndene den "henger" i

Skrevet

den vokser..enkelt og greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...