Trilletrill Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har litt strekke smerter i underlivet, ofte på venstre side. KJenner det mye på kvelden, gjør ikke direkte vondt men er litt sånn ubehagelig. Har ikke blødd noe så tror ikke det er noe farlig, men litt sånn "ouch", Hva skjer? Er straks 12+0
raffen Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hei!!! Sannsynlighvis livmor båndene du kjenner ..noen ganger når jeg ligger på siden ..og hoster eller nyser gjør det vondt altså..blir redd selvfølgelig--men har lest at det ikke er noe farlig
to_tette? Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 jeg synes også det høres ut som ligament smerter, livmoren har begynt å vokse, og det kan kjennes at det strekker i båndene den "henger" i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå