Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Så hyggelig å se dere begge her! Hvordan står det til med dere? Hilsen en gammel kjenning med nytt nick...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Bare bra, er du ho som fikk gjennom gå for en stund siden?? På T.. Bare bra her, prøver på nr 5, men det går ikke så bra, egga mine begynner å bli gamle ;0) Alt bar med dere?
Chiquita Bananas Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Svarte deg på tråden min ) Hvem er du igjen ???? Idefix - din luring....erter meg for nr.3 og vil ha nr.5 selv hahaha.... Hvis du støtter meg på nr.3 så skal jeg donere egga mine til deg etterpå ;op Gammel du liksom - er ikke jeg eldre enn deg ??
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Så fin som gutten din er så hadde ikke det vært en dum deal... Er ikke jeg ett år eldre da, hmmm, ellers er du bare knappe 10 dager eldre enn meg..hehehe.. Joda støtter deg selvsagt så lenge bekkenet ditt ikke blir mye verre nå..Har sett hvor ille det kan gå :0(
Chiquita Bananas Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Kjøper meg et nytt bekken på Ebay eller finn.no jeg ;op God natt til dere begge to - er veldig nysgjerrig på latterhøna ;o)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Stemmer det Idefix:) Alt bra her også, jentene er blitt store! Nr 5! Du er sporty du!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Hebbie; for å si det sånn, jeg bor så nært at jeg nesten er litt fornærma for at du ikke har fortalt at du er gravid, før Kikki sa det! Også kjenner jeg Mona:p Hjalp det?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Gøy og se deg igjen :0) Tja ikke sikkert jeg føler meg like sporty klaffer det og jeg står med hodet i dass skåla i 9 mnd, hehe...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Haha, ikkesant:p Du får ha masse lykke til! Får håpe det blir "9 mnd med hodet i skåla" snarest mulig!
Chiquita Bananas Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 A ha !!! Da vet jeg hvem du er ;op Ble liksom ikke den store greia denne gangen med å legge det ut og slikt. Er ikke mange vi fortalte det til - så folk har funnet det ut etterhvert. Fant liksom ikke passende anledninger når man traff på folk eller skrev med folk om at jeg er forresten gravid igjen....
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 PLAKAT på Facebook? Hehe... Hyggelig er det iallefall:) Når er terminen?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 Hehe takker, men helst uten hodet i skåla, humrer her.. Nattinatt.
Chiquita Bananas Skrevet 7. januar 2009 #13 Skrevet 7. januar 2009 30 mars - bursdagen min ) Og jeg som skulle legge meg..... Har fått halsbrann - igjen....så jeg får finne frem Love hearts som har redda meg i svangerskapet og tisse igjen..... Får prøve å henge meg med på et treff en gang da - du traff alltid de dagene jeg skulle jobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå