bestemt oss:) *mamma* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hver gang jeg er på do, så tar jeg litt papir inn.. hehe.. Fordi jeg har mye utflod.. Litt detaljer her ser dere:P Men i går kveld, og nå, så har det vært unormalt mye veske! Gul veske på papiret. Ikke utflod.. og ikke urin ( i og med at det var fra skjeden).. hva kan dette være? Papiret blir gjennomvått.. Kan jeg lekke fostervann? Jeg er jo konstant bløt hele tiden.. Men ikke så bløt som nå.. Føler samtidig at jeg ikke lekker, for det er ikke noe "vann" der når jeg beveger meg ellers. Noen flere som har det slik? Jeg er 34+1
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Her kommer det også mye gul veske på papiret, men jeg har gått ut ifra at det er utflod, siden jeg tror slimproppen gikk på lørdag. Etter det har det vært mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå