Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Se her ettersom vi ikke kommer inn på profilene her :-P http://www.dinbaby.com/forum/thread/139400687
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 ser ikke noe bilde av noe omriss jeg
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 kanskje je er helt amatør altså, men jeg finner ikke dine bilder:-)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Svarte deg på dib, men fant heller ikke noe omriss. Bare et kryss i firkanten under dine bilder :-/ Klarte ikke søke opp tråden heller nå....
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hmmmm, mystisk. Noen andre fikk opp bildene....jeg skal se litt på det, men er virkelig ikke noen ekspert...hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Fikk også bare ett kryss. Så kom ikke inn på noe omriss-bilde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå