Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hva slags bøker? bokkilden.no bestiller jeg alle fra. bokklubben.no har samme utvalg som den over, men bittelitt billigere.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Liker du bøker på engelsk har de mye på play.com og amazon.com. (På amazon kan du få på flere andre språk ôg)
Sylteflesk Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 www.haugenbok.no www.capris.no www.amazon.co.uk er stort sett de jeg bruker (jeg kjøper MYE bøker).
Meg og knoll&tott Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 Oi, det var jo masse sider:) Er på jakt etter en barnebokserie for litt større barn, Den vesle vampyren. Leste di på barneskolen selv, og digget dem. No fant jeg bok en på fretex før jul, og guttungen er helt oppslukt. Så får lete etter resten av serien:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Kan jeg da anbefale norli? De er best på den typen bøker, tror jeg.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Hehe, ja de er gode Får du ikke opp nettbutikker som selger serien hvis du googler Den vesle vampyren da?
Meg og knoll&tott Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2009 Fant dem på haugenbok:) Skal sjekke nordli og, om di er billigere dær:)
Meg og knoll&tott Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2009 Fant dem på di fleste av di sidene som ble nevnt her:) Så no har jeg bestilt to stk:) Så skal guttungen få lese til meg, og jeg til han:) Er så gøy når di bjynner å bli gamle til sånne bøker. Gummitarsan og otto er ett neshorn leste vi i romjulen:) Koser meg like mye no som da jeg var liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå