Gå til innhold

Jeg må bare få ut litt frustrasjon her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får begynne i en ende....

mandag blei jenta mi syk, jeg måtte gå fra jobb.....sjefen var ikke blid, men sånn er det bare.

Jeg hadde fri i går og i dag, jenta mi er fortsatt syk. Vi reiste ned til mamma en tur i dag, bare for å lufte oss litt. og der får jeg så det holder fra stefaren min, at jeg ikke har krefter nok nå til å ta opp en sak eller ti med husverten min, og diverse...veldig vondt å få "kjeft" når man er sliten. så kommer jeg hjem....sitter en liten stund på msn, og der logger min store kjærlighet på... Det kan ikke bli meg og han, for han er veldig veldig syk, men han sitter der å forteller meg at han savner meg og tenker masse på meg hele tiden. og det er klart at da kommer tankene igjen....jeg elsker mannen, og han kommer alltid til å ha en stor bit av mitt hjerte. Så måler jeg feber på jenta mi igjen, og konkluderer med at ho bare må være hjemme i morra også. ringer sjefen min og sier fra. Og ho blei sur.....igjen....ja, jeg ringte kanskje litt for sent, så jeg skjønner det da. Barnefaren kan ikke ha ungene, for han er bortreist...... og så sitter jeg igjen med verdens værste samvittighet..... jeg må bare grine føler jeg da. så da leter jeg frem msn loggen jeg har med min store kjærlighet....som går et halvt år bak i tid....det blei skrevet så mye fint, så mye kjærlighet fra oss begge....og jeg får grått litt....eller ikke bare litt....en god del.....

sitter også å snakker med en mann som vil ha meg, men jeg vil ikke være noe annet enn venn....og jeg forteller alt til han, han sitter i et annet land og vet ikke hva han skal gjøre for meg. Han er veldig god da. Føler meg råtten som forteller han alt dette, når jeg vet hva han føler....

jeg sitter her, jeg er alene, jeg har det vondt akkurat nå......utrolig vondt....hjertet mitt har slått store sprekker igjen....

Min store kjærlighet vil møte meg igjen, før det er for sent.....og jeg har sagt ja... jeg må få en avslutning på dette.... men kommer sikkert ikke til å bli bedre....bare værre....

Ungene har vært helt rabiate i dag....de hører ikke når jeg snakker til dem.... jeg er bare lei....lei av å være alenemor, lei av å være her.....

dagens syteinnlegg fra ei frustrert mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...