Gå til innhold

Hva var det som avgjorde at dere gikk for nr. 3 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mest lyst på nr. 3 også, men mye spiller inn.

Økonomi - er så mye mer utgifter når man går utenom idealfamilien på 2 barn og 2 voksne. Tenker da på reiser og familietilbud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk to tette og jeg ville kose meg med kun en baby. Attpåklatten kom 6.5år etter nr.2. Go for it!

Skrevet

Hehehe, vi tenkte og tenkte, frem og tilbake og frem igjen. Så tenkte vi at det måtte bli nå eller aldri, også gikk vi for det, men så ombestemte vi oss da, men da var det litt for sent, og nå er vi 3-barns foreldre og kunne selvsagt aldri tenkt oss ett liv uten vår høyt elskede minstemann:) Ingen av oss, selv om de eldste nok kan synes at han er en pest og en plage til tider;)

Skrevet

det ble hull i kondomen.... og ikke noe vi merket heller.

Skrevet

Hei snuppa,lite liv på facebook tråden vår.Jeg og mannen min er glad i barn og begge har bare ett søsken hver(ok, oppdaga at jeg hadde en halvsøster da jeg var 10).Alltid følt av vi er så få i familien og ønsket oss derfor stor familie.

Har aldri tenkt på at økonomien skulle stoppe oss med 2.Men så får ikke ungene nytt utstyr hvert år, den yngre arver etter eldre.tenker da på ski og tøy så lenge det ser pent ut.

Reise på ferie med 3 barn er heller ikke noe problem.

Skrevet

En ting til...Jeg tenkte at det hadde kanskje vært gøy med en gutt...siden vi hadde 2 jenter fra før.

Ser du har 2 gutter....kanskje gøy med ei jente?

Skrevet

Hadde vært gøy å fått ei jente også - det er mye av grunnen til at sambo vil ha nr.3 i håp om å kanskje få det.

Men det er litt risky.......

Skrevet

He he, uansett kjønn så blir du ikke skuffet, det lover jeg deg :-)

Skrevet

Hehehe...skjønner hva du mener, men wææææ....3 veldig aktive gutter ??

Han vi har nå sliter oss ut - i dag på 3Dul så kommenterte til og med legen at babyen har vært veldig aktiv der han lå hele tiden og sprella i magen min under screeningen. Gulp........kjente den igjen.....

Skrevet

Oi, har du ikke født gutt nr.2 enda? Og du tenker på nr.3 allerede? Ha ha ha ha....du er søt du!

Skrevet

Hehehe....tenker jo her som det knaker og blir snart gal.

Skal, skal ikke.......

Tenker mye på jobben - å bli ferdig med svangerskap og fødsel og konsentrere seg om å jobb og barn.

Sambo maser mye på meg også - før nr.2 er ute !!

Skrevet

Jeg anbefaler å vente og se hvordan det er med 2 stk. først. Fikk to jenter med 13mnd. mellomrom og det var IKKE lett. Kanskje du vil lese et innlegg lengere ned fra lengter ang. to tette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...