Gå til innhold

Flere unger som bruker dildoen til ho mor som mikrofon, for å synge sing star?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt så er vel nattbordskuffen litt for åpenlyst(og lav) og jeg vil gjerne ha meg frabedt å sitte som gjest flere ganger der hvor barnet i huset kommer løpende....syngende med en jævlig stor dildo tett inntil munnen fordi sing star er i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, nok et intetsigende og døllt innlegg...

Gjesp..

Skrevet

Selvom det er vanlig i ditt hjem så er det faktisk ikke normalt at småunger flyr rundt med dildo tredd opp i munn og synger.Æsj....... "grøsser"

Skrevet

Jeg synes det er litt uhørt at det er prat om så mye sskitten sex og sexlekemidler på denne siden. Du bør ta opp dette med dine venner som har slike ufyselige leker hjemme. Småbarnsforeldre burde ikke ha slike leker hjemme.

Skrevet

Faen, innleggene dine er så jævla kjedelig at det halve hadde vært nok.

Gå og legg deg, di surfitte.

Skrevet

For din del så håper jeg du vasker den etter bruk, for sur fitte og barnets munn opp til toppen på dildoen høres helt jævlig ut.

Skrevet

Kanskje jeg skal skrive et anonymt brev? Vil du hjelpe meg deep shit? :-,)

Skrevet

Lite oppmerksomhet, Kjøttpølsa? Du er ikke nødt til å dikte opp episoder vet du, du blir DØLL alikevel. Og jeg signerer med nick i dag jeg.

Skrevet

Enig med kjøttpølsa.

Sier bare fysj!!!

Skrevet

Du kan da signere med hva du vil for min del, det forandrer lite med unger løpende rundt med dildo i hånda....psst takk for oppmerksomheten:-,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...