Kjøttpølsa Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Ærlig talt så er vel nattbordskuffen litt for åpenlyst(og lav) og jeg vil gjerne ha meg frabedt å sitte som gjest flere ganger der hvor barnet i huset kommer løpende....syngende med en jævlig stor dildo tett inntil munnen fordi sing star er i stua.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Sukk, nok et intetsigende og døllt innlegg... Gjesp..
Kjøttpølsa Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Selvom det er vanlig i ditt hjem så er det faktisk ikke normalt at småunger flyr rundt med dildo tredd opp i munn og synger.Æsj....... "grøsser"
Deep Shit Junkie Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes det er litt uhørt at det er prat om så mye sskitten sex og sexlekemidler på denne siden. Du bør ta opp dette med dine venner som har slike ufyselige leker hjemme. Småbarnsforeldre burde ikke ha slike leker hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Faen, innleggene dine er så jævla kjedelig at det halve hadde vært nok. Gå og legg deg, di surfitte.
Kjøttpølsa Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 For din del så håper jeg du vasker den etter bruk, for sur fitte og barnets munn opp til toppen på dildoen høres helt jævlig ut.
Kjøttpølsa Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 Kanskje jeg skal skrive et anonymt brev? Vil du hjelpe meg deep shit? :-,)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Lite oppmerksomhet, Kjøttpølsa? Du er ikke nødt til å dikte opp episoder vet du, du blir DØLL alikevel. Og jeg signerer med nick i dag jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Enig med kjøttpølsa. Sier bare fysj!!!
Kjøttpølsa Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2009 Du kan da signere med hva du vil for min del, det forandrer lite med unger løpende rundt med dildo i hånda....psst takk for oppmerksomheten:-,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå