frøydis m/ 4 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Vi fikk tidenes strømregning nå. Jeg må innrømme at jeg syns det er innmari kjekt med lys, vaskemaskin og oppvaskemaskin og varmt bad og varm kjellerstue. Men jammen koster det penger... Vi prøver å skrue av lys i rom vi ikke oppholder oss. Jeg vasker fulle maskiner med tøy og bruker tørketrommel kun til håndklær og babytøy. Vi fyrer med ved, men har varmekabler på på to bad og i kjelleren. Varmen i kjelleren fyker opp på loftet, slik at det blir litt bedre for de tre som har rommene sine der. I kjellerstua står varmekablene på på det aller laveste , slik at tenåringene har et sted å være med vennene sine hvis de ikke ønsker å være sammen med oss. Og slik vil jeg jo det skal være, men er det noe mer jeg kan tenke på da? Hadde vært kjekt å få penger til noe annet enn strøm lizzom
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 vi har ikke fått vår enda og jeg gruer meg max kjenner jeg..... men sparetips har jeg ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå