:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 søsterene mine ga meg en veske til jul som helt sikkert er veldig moderne og som de helt sikkert ønsker seg selv. den koster litt også. men jeg syns den er helt forferdelig stygg og kommer aldri verden til og bruke den selv. den er veldig dem og jeg er veldig motsatt dem. nå står den i hylla mi og støver ned. så jeg lurer på om jeg skal gi den til søstrene mine og si at de kan bruke den. på en måte vet jeg at de vil bli glad for det og bruke den mye, men så har jeg jo fått den av dem da... hehehe.. så er jo passe teit å gi den tilbake... hehe men jeg kjenner ingen andre som har den stilen de har og den er ikke kjøpt i norge. så valget er 1. la den støve ned 2 gi den til dem (de bor sammen) 3 selge den på finn, men da ser de jo det for de er jo der hele tiden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 sånn avlang med leopardmønster :S
Herlige barn har jeg fått Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Selg den på qxl da, er jo sikkert flere som har maken veske!
Gjest Siklerotte Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Fra Friis Company? Den kjøpte isåfall en venninne av meg her om dagen for den ønsket hun seg så sykt at det ikke fantes ord. Jeg tenkte at den sikkert kunne være fin nok.... Men oisann ja, den var vel ikke et så vakkert syn =P *Fnis* Ville gitt den tilbake:p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 de er på qxl også. denne er ikke kjøpt i norge. og søstrene mine elsker klær. det første de gjør når de står opp om morningen er og se om det har kommet noe nytt på alle mulige steder på nettet. og de vil jo se det er fra meg om jeg legger den ut, mitt tlf... jeg blir jo "tatt" om jeg selger den og det er jo verre og selge den en og gi dem til dem?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 hehe.. jeg vet ikke hvor den er fra. men fin er den ikke. og de så jo at jeg ikke syntes den var noe fin når jeg åpnet gaven. de gjorde det samme i fjord og da fikk de den tilbake på sommeren med at "jeg hadde blitt lei av den"... hehe... helt ubrukt. egentlig kjøper de gave til seg selv... hehe
Gjest Siklerotte Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Nei, men den venninnen min har er i hvert fall halvlang og i et forferdelig stygt leopardmønster. Ser jo ikke ut! Så skjønner deg godt... =p Folk som skal gi dårlige gaver altså Kan bare droppe det!=P
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Du kan si at jeg syntes at den var såååå fin og så solgte du den til meg Eller at du har lånt den til meg ... hehe! Er den kul kjøper jeg den
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2009 hehe.. sant sant. derfor jeg skal ønske meg glass neste år...hehe men jeg tror jeg gir den tilbake igjen. for de fikk smykker av meg i sommer og de bare "slang" dem fra seg og ga til moren min. og jeg hadde syntes det var mye bedre om de ga dem til meg, for jeg likte de jo.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2009 hehe.. du skal få den av meg! men jeg vet at du ikke vil like den. du har alt for bra stil vennen :-)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 hehe en passer heeeeeeeeelt sikkert til den stygge helly hansen-jakka mi som jeg har hatt helt siden ungdomsskolen.. *rå latter* Seriøst, hva tror du søstrene dine hadde sagt? De hadde grått over at du hadde gitt den til hun som ikke engang kan sminke seg på normalt vis! Haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2009 haha.. ja, du blir ikke glemt her på en stund. men resultatet ble bra da. men jeg ble sjokert og det ble søster også.. hehe.. du er gal :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå