Gå til innhold

Utroskap ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan skje så fort. I går satt jeg meg på et fly, turen skulle vare i 10 timer. Ved siden av meg satt en pen mann på en 45 år og en kanskje ikke fullt så vakker kvinne på samme alder. Hun hadde med seg sønnen sin på rundt 10 år.

Der satt de de tre. De koste seg. Han snakket om konen sin i varme ordlag. Hun om mannen sin som var på sjøen. Timene gikk. Jeg duppet av en stund. Da jeg våknet så jeg at de klina. Så gikk den ene på toalettet og den andre fulgte like etter. Jeg tittet over på sønnen. Han hadde bare latet som han sov. Da han så de kom tilbake fortsatte han med det. Vi landet, vi dro hvert til vårt.

Ikke kom å fortell meg at utroskap er en privatsak, det er en familiesak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lille gutt. Velkommen til en grym verden.

Skrevet

Har klina med en jeg tilfeldigvis satt ved siden av på flyet selv. Men jeg var singel og han var singel. Blir kvalm av sånne folk jeg. Stakkars intedanende partnere. Og det at folk sier at mannen eller dama ikke har tilgang på andre tar helt feil.. Det er altid anledning.

Skrevet

Klart det er en familie sak. Skulle ønske foreldre tenkte på det før de drar ned buksene. Stakkars liten som nå vet og hun vet ikke hva han vet.

Skrevet

Du skulle ha gitt gutten en mile high pin og bedt han gi den til mora si. Da hadde hu blitt lang i maska.

Skrevet

er det mulig!!!!!?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...