FruMamma med nr 2 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Rundt uke 20 våkna jeg om natta og det var bløtt i senga pga råmelk, men nå er det ikke mer. Det varte kanskje ei uke. I mitt forrige svangerskap måtte jeg begynne med ammeinnlegg tidlig pga råmelka, men nå merker jeg ingenting. Er i uke 36. Betyr det at det blir mindre melk denne gangen? Hadde veldig mye melk forrige gang, for mye syns jeg.
Cecilie`s mor Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 jeg fikk mye melk i uke 33 etter premature rier.den forsvant etter en ukes tid.nå er jeg i uke 37 og den har kommet tilbake.med de 2 første fikk jeg ikke melk før fødselen var igang,så du kommer nok til å kunne amme like bra denne gangen:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Med førstemann måtte jeg gå med amme innlegg fra jeg var 5 mnd på vei.Og hadde ikke noe problem med amminga. Snuppa mi gikk bare ned 50g og jordmora sa hun ikke hadde vært ute for det før!! Denne gangen har jeg ikke sett snurten av noe som helst, og lurer jo på når den skal komme, men alle svangerskap er så forskjellige, så kanskje denne gangen får jeg ikke melk/råmelk før etter fødselen...
birrisj05.02.09 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Tror det er helt normalt at det kommer og går litt, kanskje alt ettersom hvor mye berørelse de får. Du mister det nok ikke, det kommer tilbake iallefall under fødsel og når babyen søker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå