Gå til innhold

Hva man kan innbille seg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen før jeg tok positiv test, drømte jeg at jeg fikk tvillinger. Nå er jeg i uke 10 og har helt fått det for meg at dette er sant.

 

Har pleid å "føle" hvilket kjønn det er, men det gjør jeg ikke denne gange, tror bare det er to. Det er jo ikke mulig, men synes allerede jeg kjenner livmor halvveis opp til navlen.

 

Skal ikke til legen før 2. uke i februar heller, så da må jeg bare gå rundt og fantasere da.

Skulle jammen tatt seg ut, siden vi har bestemt oss for at det bare skulle bli en til ;)

 

Sover dårlig om natten uansett og svimer rundt på jobben. De lurer vel sikkert snart på hvilken zombie det er som har overtatt jobben min. Hm.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.... innbiller du deg da? hehe... jeg har selv følt at jeg skulle ha mer enn en...at jeg skulle ha tvillinger.... skulle til legen på fredag og kreve tidlig ul.... så på mandag fikk jeg SA, var på ul tirsdag og jammen hadde jeg rett... bærte på to..den ene er nå SA.. håpet er der fortsatt for den andre... får vite det på fredag...

 

så, hehe, man kan jo ta rett... og man kjenner sin egen kropp best;)

 

sa det til en veninne for en uke siden, at jeg trodde det var to... pga at jeg har hatt slike drømmer og "følt" det... hun bare lo av meg, men ble helt paff da jeg sa "hva sa jeg";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...