Tre gutter, en jente og spire Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Dagen før jeg tok positiv test, drømte jeg at jeg fikk tvillinger. Nå er jeg i uke 10 og har helt fått det for meg at dette er sant. Har pleid å "føle" hvilket kjønn det er, men det gjør jeg ikke denne gange, tror bare det er to. Det er jo ikke mulig, men synes allerede jeg kjenner livmor halvveis opp til navlen. Skal ikke til legen før 2. uke i februar heller, så da må jeg bare gå rundt og fantasere da. Skulle jammen tatt seg ut, siden vi har bestemt oss for at det bare skulle bli en til Sover dårlig om natten uansett og svimer rundt på jobben. De lurer vel sikkert snart på hvilken zombie det er som har overtatt jobben min. Hm.
*toppris* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 hehehe.... innbiller du deg da? hehe... jeg har selv følt at jeg skulle ha mer enn en...at jeg skulle ha tvillinger.... skulle til legen på fredag og kreve tidlig ul.... så på mandag fikk jeg SA, var på ul tirsdag og jammen hadde jeg rett... bærte på to..den ene er nå SA.. håpet er der fortsatt for den andre... får vite det på fredag... så, hehe, man kan jo ta rett... og man kjenner sin egen kropp best;) sa det til en veninne for en uke siden, at jeg trodde det var to... pga at jeg har hatt slike drømmer og "følt" det... hun bare lo av meg, men ble helt paff da jeg sa "hva sa jeg";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå