Gå til innhold

hvorfor har du det nicket du har? hva er bakgrunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så mange flotte og fantasifulle nick her inne, så jeg lurer da vettu;-)

mitt er ikke så spes, har bytta maaaange ganger, men dette er kommet for å bli. hvis noen husker meg så er det vel som "lille hull i gummi" tenker jeg;-)

nicket mitt er sammensatt av de to første bokstavene i navnene til de 3 ungene mine, el....et navn er første bokstav fra de to navnene ene gutten har.

jepp, kronglete forklart, men det er altså grunnen;-)

hva er din grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier seg igrunn selv =)

Er så fantasiløs at jeg ikke kom på no nick, ergo fantasiløs =)

Skrevet

mitt nick er en figur fra worms-spillene.. ikke spør hvorfor jeg har tatt det, aner ikke :-) bruker det overalt :-)

Skrevet

Tjaa.. Har hatt flere nick her inne .. Men blekkspruten er vel fordi jeg føler at det er det jeg burde vært av og til... Skulle gjerne hatt noen sett ekstra armer av og til.. =)

Eller så er det jo fordi jeg venter ei jente til snart.. =)

Skrevet

har 4 gutter og 1 jente:)

enkelt å greit:)

Skrevet

Jeg er amerikansk og mannen min er norsk. Jeg har blitt "vaksinert norsk". For å si det rett ut ...Mannen min har pult meg norsk. Uff, beklager...det var stygt!

Skrevet

Jeg het kakemonsteret lenge og så hadde jeg "m/bolle i ovnen" da jeg var gravid med nr 2, som da til slutt ble kakemonsteret m/2 boller. Ikke så voldsomt spesielt og unikt, men likevel.

Hvordan jeg så blr hetende kakemonstermosedamen er "Monajenten" sin feil (kjenner henne ikke, for øvrig). Vi diskuterte krønne klær og så sa jeg at jeg liket mose grøn og så foreslo hun at jeg burde hete kakemonstermosedamen, og så ble det nå det, da.

Skrevet

Jeg er gift med en som har et kongelig navn også jobbet han på Slottet når jeg traff han , derfor Dronningen:o)

Skrevet

Mitt fordi Silja har jeg brukt i evigheter, da med alderen min bak.. Ble litt lei av det (Begynner å nærme meg tretti.. hehe.. ;), så da endret jeg det til FullFres (fordi jeg oxo har det som mellomnavn på facebook), og McQueen fordi jeg er så glad i Lynet McQueen... Heheheh ;D

Skrevet

Hmmm, jeg elsker rett og slett julen!! Og er litt gammelkjerring.....

Men er ikke gift med en potetbonde da....og har heller ikke en hund som heter Kvikk :-P

Skrevet

Fordi jeg sier veldig ofte....

Skrevet

Har vært mamzn og diverse etterpå her inne siden 2005/2006 eller noe sånt - begynte med mamzn&reka...

Nå er jenta mi helt besatt av at ALT må være rosa så derfor...

Skrevet

Tja, det er vel ikke så flott og fantasifullt, men det var sånn det føltes da jeg oppdaget at jeg var gravid - at det var babyen og meg, og vi to. Vi var hver vår - men likevel sammen, en enhet liksom. Og nå som jeg har blitt alene med han stemmer det nesten enda bedre. Det er han og jeg - vi to som gjelder nå.

Skrevet

Bie fordi jeg ble kalt det som liten, og jenta vår har vi kalt babylove helt siden hun lå i magen og ikke hadde noe navn! :-)

Skrevet

Jeg het "sladrekjerringa" men så skrev jeg et innlegg her inne om at jeg hadde vært røykfri i noen dager, og da skrev ei at jeg burdte hete flinkekjerringa istedet:-)

Jeg skifta nick, og går nå under det nicket du ser, + at noen korter det til flinkis eller som "dritgrei hei hei" sier: Flinkefisen:-)

Skrevet

har hatt fler nick her inne, het "begge deler?" da jeg var gravid med nr to og ble "ja takk!" i tillegg da det viste seg at det ble en av hver. men fra og med nå går jeg tilbake til min favoritt: bægge dætern (som jeg ikke husker hvorfor jeg byttet, hmmmmmmmmm........sikkert noe å gjøre med dårlig filter..........

Skrevet

Synes alt som er rosa er veldig fint. Derfor PrettyPink. Har selvfølgelig rosa mini pc, rosa filofax og snart rosa mobil. Just love Pink!!

Skrevet

se det!

full pupp!

eller...................

Skrevet

Islysa er et vakkert fjell i nærheten av der jeg bor :-)

Skrevet

Har vel bare hatt Miss Fat som nick her inne, men litt forskjellig bakom. Nå er det fordi vi venter en jente i juni det står bak. Hovednicket er fordi jeg er stor, og en liten Miss....

Skrevet

Mitt nick er en karakter fra Discworld-bøkene til Terry Pratchett (som forøvrig anbefales sterkt!) Granny er den kuleste dama ever! :-)

Tidligere har jeg vært Mamma Medusa (bad hair day) og Tante Fjas (ordspill :-))

Hmmm.. Ser nå at jeg visst holder meg til slektsbetegnelser hele tiden, uten at jeg har vært bevisst det :-)

Skrevet

Det er det jeg kaller datteren min:) Stakkars liten!

Skrevet

Aner ikke. Het Bolla23 før, men jeg var gravid da jeg kom på det. Så var jeg ikke gravid lengre, ergo så ikke ut som ei bolle lenger. Skulle finne på nytt nick, og det første som slo ned i hodet mitt var:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...