Gå til innhold

vondt i korsryggen og sterke kynnere!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dette grunn til bekymring? er i uke 33..

har gjennom nesten hele svangerskapet hatt mye kynnere,

men i går og i dag har de vert ubehagelige, samt "smerter"(ikke veldig vondt, men litt) i korsryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt veldig vondt i ryggen hele svangerskapet, har nå bare 23 dager igjen til termin. Jeg har tidligere slitt med vond rygg, men legen sa at jeg har fått bekkenløsning. Jeg trodde man kjente det foran i hoftene, men tydeligvis ikke. Gå til legen og be de sjekke deg og få en henvendelse til fysio.

Jeg ville ikke være særlig bekymret hvis alt annet er normalt, jeg har hatt en del kynnere/voksesmerter hele tiden jeg også. Spesielt nå i det siste. Nå kan jeg jo nesten ikke gå 100 meter uten at magen blir hard som sten og det gjør VONDT!! Det hjelper ikke akkurat på nervene rundt selve fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vondt... men egentlig mest murringer i ryggen,og sterke kynnere...blir kjempe sliten..og har 37 dager igjen. er jeg i skikkelig irritert humør,så kommer dem om jeg åpner munnen..hehe.. og om jeg går, sitter eller står... noen ganger sterke andre ganger ikke vonde i det hele tatt.men når murringene i ryggen kommer så er kynnerene sterkere også.. er vel maseriene som er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...