Gå til innhold

Klikk i vinkel er i hus - til Lykketrollets store glede

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK. så han (?) heter jo ikke Klikk i vinkel. Egentlig heter han Hinkel Pinkel og han bor i Drømmehagen.

Lykketrollet, som hittil ikke har vært særlig opptatt av tv, går helt av hengslene når Drømmehagen kommer på tv.

I dag fant jeg en liten, myk figur til knappe 90 kroner. Måtte ha det, bare måtte ha det...(Egentlig prøver vi å begrense gaver til jul og bursdag, men dette kjøpet kunne ikke vente).

Dere skulle sett ansiktet til Lykketrollet da han fikk HP i fanget. Vi gav den til han akkurat da Drømmehagen begynte. Det så ut til å være en stor overraskelse at HP kunne være både på tv i båten sin og i fanget til Lykketrollet - på en og samme tid!

I kveld har Lykketrollet båret rundt på HP hele tiden (når sant skal sier har han vel gnagd på HP i hele kveld). Nå sover begge søtt i senga til Lykketrollet. Kjærlighet ved første blikk.

Sukk, jeg har SÅ gått i foreldreforbrukerfellen, men skitt au :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.... for meg er det en lykke at du har gått i den fella, for un der treet hos oss lå "Håppsideisi". og hun er med overalt hele tiden, og er den siste som får dyna godt pakket rundt seg før de sovner begge to :-)

Skrevet

Enkelte ting må man bare ha,- det er klabert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...