Gå til innhold

Neeei, jeg tror det er over og ut for meg...


♥Babyklar♥

Anbefalte innlegg

...allerede.. *gråtelitt*

Har fått, sorry detaljene, sånn slimete blod:( Og har vondt i korsryggen og litt i magen..

Skal til legen i morra, men det er vel ikke stort å gjøre når det var så tidlig uansett..

 

Tenker masse på dere her på septemberklubben - masse, masse lykke til fremover!!

 

Håper jeg er raskt tilbake i oktoberklubben eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff..ikke morro dette!! hvor mange uker var du på vei? merket du noe smerter? frysser fingre og tær på at du er snart er tilbake!!! ;))) tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "skatt i magen", dette var trist å lese.

 

Og selv om det kanskje er litt tidlig å tenke positivt så er det jo best at kroppen ordner opp selv når embryoet ikke er levedyktig :(

 

Jeg tenker masse på dere og det gir ettertanke, det kunne vært hvem som helst av oss og viser tross alt hvor sårbare vi er, spesielt i starten). Jeg håper og tror at du snart er tilbake med en ny liten skatt i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var triste nyheter:-( Jeg føler med deg og vet hvordan det er (har opplevd det selv). Selv om det er en liten trøst så husk at det er en mening med det og at det er bedre at det skjer nå enn senere. Jeg ble gravid igjen ganske snart og var selvfølgelig bekymret for at det skulle skje igjen, men det gikk bra!!

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...