CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 spontan abortete i begynnelsen av desember, og hadde også en ma i juli. begynner mildt sagt å bli litt lei nå. men prøver enda en gang. mister jeg igjen tror jeg at jeg må ta en liten pause. bare lurte på en liten ting, er det første dag av sa en som teller som første dag i syklusen? det var i hvertfall den 5 des.. tror jeg har hatt el også, så går egentlig bare å venter på mensen... har hatt sex et par ganger ca rundt el, men tviler på at det blir noe så kjapt, så satser på neste pp:) det blir forhåpentligvis en oktober/november baby neste år:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Uff - så leit at du har mistet 2 ganger på bare ett halvt år - du vet, man er jo ekstra fruktbar etter en SA, det regnes som første dag av syklusen din, så du burde jo egentlig ha fått mensen igjen nå du da? Hadde undersøkt meg hvis jeg var deg - hjelper vel ikke å ta en graviditetstest for HcG henger vel opptil 6 uker etter SA, eller tar jeg feil? Uansett så ønsker jeg deg lykke, lykke til =) Klem fra
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 tusen takk for det! testet i dag, og testen er positiv. men har også begynnt å få brunlig utflod nå, så er nok bare hcg som henger igjen som du sier.. sist jeg mistet hadde jeg hcg i blodet i 8 uker etter jeg mistet så regnet nesten med det. er nok mensen som kommer. men det gjør ikke noe, da er jeg inne i syklus igje hvertfall, så kan prøvingen begynne for fullt:) blir heldigvis ganske lett gravid:) takk for svar!
Mikkemafian Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Huff så leit... Håper oppholdet ditt blir kortvarig, og at den klorer seg ordentlig godt fast denne gangen. Har det samme håper for meg selv, ma i juni og sa i desember... Vi prøver igjen med en gang like godt, nå skal snuppa få lillebror eller søster!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå