Beuwi Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er 5+5 nå. Ikke er jeg trøtt, ikke er jeg kvalm og ikke har jeg ømme pupper! Er rett og slett i superform og går på trening hver dag. Flere som meg?
jippi-min første! Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 hei jeg er vel sikkert det samme som det..er i min 6 uke..har kun hatt kjempeømme brystvorter,men det er nesten vekke nu..ellers ingen symptomer...Tror vi skal bare være veldig glade og ikke bekymre oss for det....vel akurat nu har jeg litt trykk der nede,men så lenge jeg ikke får blødninger er jeg overlykkelig!
Beuwi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja huff, er så redd for blødninger. Går å sjekker hele tiden!
Nr-3-i-Magen Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har overhodet ingen følelser av å være gravid. Ikke trøtt, ikke kvalm, ingenting... Litt ømme brystvorter i et par dager, men det kan være fordi snuppa har begynt å dra og klype så i de ;-) Forrige gang kjente jeg meg litt gravid ut i starten, var litt trøtt, gikk på do hver natt, men nå er det ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå