Gå til innhold

Hjelp: min mann vil bli ammet!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det at en mann synes det er spennende å bli ammet?Han vil at jeg skal bruke skjorter og ikke BH (av og til) så han kan kneppe opp og ta seg en liten sutt. Når han har lagt seg, vil han at jeg skal bøye meg over ham slik at han kan begynne. Føler meg litt som ei dum ku. Er det mange menn som synes det er spennende? Det hele føles litt uvanlig ut, men ikke direkte ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Det finnes en seksuell fantasi til det meste, og han er nok helt sikkert ikke alene om dette (tolker det som at dette er noe han syns er spennende seksuelt, sånn ernæringsmessig har han jo lite nytte av dette).

Hva dere velger å gjøre er opp til dere selv, noe farlig er det ihvertfall ikke, så du må jo bare føle på hva du syns er greit.

Skrevet

Hvis dette ikke er et tulleinnlegg får du vurdere selv. Hvis du ikke synes det er direkte ekkelt er det ingen som har noe med hva dere driver med. Du må jo bestemme dette selv. Har aldri hørt om det før.

Skrevet

Beklager, men jeg har bare en ting å si: ÆSJ!

Skrevet

Det er ikke noe problem egentlig, er nok mest redd for at noen skal få vite det. Tror jeg hadde død av skam om noen skulle se oss, jeg har sagt nei til å gjøre det om vi går tur i skogen eller er et annet sted en hjemme. Jeg har heller ikke hørt om noen som tenner på dette, så det virker ganske rart.

Skrevet

Tror faktisk ikke det er så unormalt..Har hørt om det flere ganger før,og så lenge du syns det er greit,så hvorfor ikke?

Skrevet

Det er ganske vanlig å tenne på dette. Mange menn som gjør det. Min og. Jeg synes også det er turn on.

Skrevet

sitter her og lurer på om det er noe min mann vil finne på å gjøre når vi kommer så langt at vi har et barn sammen...

har smakt på tanken og vet ikke helt hvordan jeg vil føle i forhold til det...

på den annen side vil jeg jo ikke at han slutter å leke med brystene mine selv om jeg har fått en baby og ammer... er jo en viktig del av samlivet og sexualakten synes jeg.....

og kanskje han kan bidra til å øke melkeproduksjonen? hehe har slitt med det før hihi

Skrevet

Jeg grøsser jeg... blææ

Skrevet

Har du spurt ham om det er noe han synes er OK?

Skrevet

Hjelp! Det er så masse rare folk her inne! Synes det er sykt å amme mannen sin. Det var min mening.

Skrevet

Bra å høre.

Jeg vil jo aldri la det gå på bekostning av den lille :)

Skrevet

Tja, om det er vanlig eller ikke er vanskelig å si for hvor ofte diskuterer man slike preferanser med andre? Mannen her har ingen slike interesser, men siden temaet er diskutert til og med av islamske "prester" om hvorvidt det er en ok handling eller ikke er det vel neppe helt uvanlig.

Skrevet

Ikke gå med på det dersom du selv ikke liker tanken på å gjøre det!

Min samboer ville ikke at jeg skulle "amme" han, men han ville smake på melka, og han syntes det der var litt spennende.. hehe... Jeg hadde ikke noe i mot det, men syns det var litt pussig. Men for min del måtte han bare smake. Uansett, når vi skulle ha oss, så kom jo melka i strie strømmer så snart han var borti puppen, så det var ikke til å unngå at melka ble en del av sexen, på en måte.. ;)

Skrevet

Når jeg leste overskriften trodde jeg at han ville at du skulle suge på brystvortene hans. Ser slik ut skjønner du. Til saken. Jeg har alltid likt å bli slikket og sugd på puppene av samboeren min. Tror nok at det er en god grunn til at jeg aldri blir sår under amming. Er liksom herdet :)) De første dagene når man har født er jo puppene forholdsvis ømme og sjelden klare for knaing og småbiting men etter det har gitt seg er det fritt fram igjen . Elsker det!

Skrevet

Det er da ikke uvanlig at menn liker å suge på brystvortene til kvinner. Man trenger vel ikke kalle det for å bli ammet, da handler det om en baby. Mannen min elsker å ligge og suge på brystvortene mine, noe jeg blir superkåt av. Og til alle dere hysteriske: nei, jeg blir ikke kåt når jeg ammer en baby!

Skrevet

Nei, det var ikke slik at han ville være den som ammet.

Kanskje det er derfor noen sier æsj?

Det er slik at jeg er den som ammer. Han får nok i seg en del melk i perioder. Bryster var nok veldig viktig for ham før jeg begynte å amme. Det er bare at dette er en ny litt spesiell variant. Det hjelper nok på å få produksjonen i gang, samt avlaster når jeg har melkespreng. Men det er ikke noe jeg vil at andre skal vite. Men uansett fint å høre at andre også har praktisert dette :)

Skrevet

visste dere at..

infantilism er når man vil bli og oppfører seg som en baby?

og

biastophilia er når man blir ophisset av voldtekt og sånn?

coprophilia er når man får glede og opphisselse av bæsj?

daiperism er når man har seksuell interrese av å bruk bleie?

menophilia er når man blir opphisset av mens og menstruerende kvinner?

renifleurism er når man blir opphisset når man lukter urin.

vomerophilia er npår man blir opphisset av oppkast?

......finnes flere rare fetisjmer rundt om i de norske hus og hjem enn de fleste ville like å vite om ;)

Skrevet

Det er ikke snakk om at han ønsker å oppføre seg som en baby eller vil bli behandlet som en. Det er han som dominerer og setter igang på egenhånd ved å løfte genseren eller kneppe opp. Som regel så står jeg oppreist eller bøyer meg over når han ligger i sengen eller sitter i en stol.

Skrevet

Han er sikkert bare glad nå når du har store pupper og vil kose mest mulig med dem. Sikkert ikke melken han er ute etter!

Skrevet

Neida, du har helt rett. Han gjør det ikke fordi han er tørst.

Likevel så er nok det at han drikker noe av det han synes er spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...