SNURF 5 GUTTER Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Kyss meg ein viss plass. Hadde det vert sant så hadde ein nok fått det på resept hos legen. Er så forbanna på dei som narrer folk til og kjøpe denne pillen.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Man skal ikke bruke slikt når man ¨går gravid alikevel så du burde ikke bry deg.
imoen Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Så er det noe i utsagnet: "Høres det for godt ut til å være sant, ja, da er det nok det".
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Piss alt sammen ,jeg har bruk dissa 123 go pulver greiene i over 14 dager funker ikke,og jævlig dyrt ,er nok å spise lite og ofte ,jeg har kutett ut pasta ,brød og poteter,og alt sukker,skjejer ut litt på lørdag ,men det må man unne seg.Så får vi se da .Kaster pulveret i dass,190 poser,nå bli den tett hehe
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 J men det er piss dette emd å kutte ut pasta poteter og ris og brød også...dethandler ikke om å kutte helt ut..handler om å spise mindre av det,,..du ahr misforstått du yoli. Du kommer ikke til å gå nedet gram før du begynner å gjøre dette rett. pulver eller ei.
The Princess Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Funker som bare det. Har tatt av 15 kilo til nå. Og spiser veldig sunt utenom.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2009 Kjenner 3 stk som har prøvd men nei.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Gikk ned 10 kg på tre måneder og er veldig fornøyd med den jeg. Var en av dem som absolutt ikke trodde på sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå