KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Er dere fornøyd/ ikke fornøyd? Har blitt anbefalt dette av legen, men er litt i tvil. Hørt endel skrekkhistorier om jenter som blir gravide, mannen kjenner spiralen under sex (grøss!), spiralen vanderer opp i systemet, eller gror fast osv... :s Men høres deilig ut å slippe mensen da:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Veldig fornøyd. Ikke hatt mensen på 2år.- deilig:-) Vi skal ha et barn til, men ikke helt enda.. likevel hadde det ikke gjort meg noe om jeg ble gravid likevel.. en del av meg nesten håper det skal skje, for jeg vet det har skjedd tidligere... men jeg er nok ikke så "heldig" hehe..
Bubba75 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Ikke hatt noe tull jeg. Hadde i to år mellom barna mine, og har satt inn på nytt nå. Har ikke mista mensen, så alle gjør ikke det altså. Blitt mye mindre da
jente,jente, ? Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har veldig dårlig erfaring med hormonspiral. Blödde i ett sett, vektoppgang, håravfall, fryktelig uren hud, store humörsvingniger... ja, egentlig alt negativt du kan tenke deg.. hehe.. nå har jeg tatt den ut, og er som ett nytt menneske. Aldri mer hormonspiral på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå